Skip to main content

Citizen Soldier 2 nov

• September 29, 2025
  • 3 reacties
  • 11 × bekeken

Iam Stefan
Forum|alt.badge.img+2

Hoi community mensen, 

Ik ga binnenkort naar Citizen Soldier toe op 2 nov 2025. Zijn er mensen hier die ook heen gaan en wellicht samen willen gaan? Ik kom zelf uit Friesland en reis per trein heen. 

Voor de mensen die de band niet kennen. Het is een rockband uit de US die uit eigen ervaring nummers schrijft over mentale gezondheid. Klik hier voor Spotify

Even over mij. Mijn naam is Stefan, 25 jaar en kom uit Friesland. Ben sinds dit jaar afgestudeerd hbo en nu vol op bezig met mijn eigen bedrijf. Hiernaast ben ik bij diverse organisaties vrijwilliger omdat het leuk is en ik impact wil maken. In mijn vrije tijd spreek ik geregeld af met vrienden: gamen, terrasje pakken, live muziek (toevallig gisteren met vrienden naar LEGENDS of ROCK Tribute Tour geweest).

Bericht van Join Us
Dit is een initiatief van een member. Join Us heeft hierop geen toezicht en draagt geen verantwoordelijkheid voor de groepsapp, berichten en/of activiteiten die hieruit voortkomen. Ontmoet mensen die je online leert kennen altijd op een veilige manier.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • September 29, 2025

Hoi ​@Stefan Bergsma,

Ik heb even een disclaimer aan je topic toegevoegd omdat het gaat om een activiteit buiten Join Us :)

Hopelijk vind je mensen die met je mee willen!

Groetjes,

Mitchel

Iam Stefan
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Enthusiast
  • September 29, 2025

Hoi ​@Mitchel, goed dat je dit aangepast hebt. Had hier zelf even niet bij stil gestaan om dit te vermelden. Zal dit voortaan er ff bij zetten. 

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • September 29, 2025

Hoi ​@Mitchel, goed dat je dit aangepast hebt. Had hier zelf even niet bij stil gestaan om dit te vermelden. Zal dit voortaan er ff bij zetten. 

Geen probleem! Daar zijn wij ook voor ;)

Groetjes,

Mitchel