Skip to main content

Ariana Grande fans gezocht

• July 26, 2026
  • 3 reacties
  • 57 × bekeken

Lilabird
Forum|alt.badge.img+1

Hoi allemaal! Bij deze mijn eerste post hier XD. Ik ben al heel lang erg fan van Ariana Grande en zou het heel leuk vinden om mede-fans te ontmoeten waar ik dit mee kan delen, bijvoorbeeld samen naar het komende nieuwe album luisteren of favoriete nummers delen etc. Ze is enorm populair dus ik moet ergens mede-fans kunnen vinden toch ;-) ? Dus ben jij ook fan van haar reageer dan op deze post en laat me bijvoorbeeld weten wat je favoriete album is.

Groetjesss

3 reacties

IndiraEmma
Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • July 27, 2026

Hey, ik ben zelf al 10 jaar fan van Ariana Grande dus ik reageer even op je topic haha. Lijkt me leuk om dingen met elkaar te delen.

Betreft mijn favoriete album: hangt echt heel erg af van wat voor mood ik in zit. Het mooie is dat Ariana’s albums allemaal erg gevarieerd zijn qua genre dus voor elke mood of life episode is er wel een gepast album. Voor een lange tijd was Sweetner wel mijn favo omdat de muziek heel experimenteel is en een bepaald soort sound heeft wat mij gewoon heel goed valt, en het is ook emotioneel van betekenis voor mij omdat ik dit album echt eindeloos draaide tijdens mijn eerste relatie haha. Ik denk echter dat ik Eternal Sunshine momenteel het mooist vind. Maar mijn all time favorite song blijft toch altijd Into You

Lilabird
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Contributer
  • July 28, 2026

Hey, ik ben zelf al 10 jaar fan van Ariana Grande dus ik reageer even op je topic haha. Lijkt me leuk om dingen met elkaar te delen.

Betreft mijn favoriete album: hangt echt heel erg af van wat voor mood ik in zit. Het mooie is dat Ariana’s albums allemaal erg gevarieerd zijn qua genre dus voor elke mood of life episode is er wel een gepast album. Voor een lange tijd was Sweetner wel mijn favo omdat de muziek heel experimenteel is en een bepaald soort sound heeft wat mij gewoon heel goed valt, en het is ook emotioneel van betekenis voor mij omdat ik dit album echt eindeloos draaide tijdens mijn eerste relatie haha. Ik denk echter dat ik Eternal Sunshine momenteel het mooist vind. Maar mijn all time favorite song blijft toch altijd Into You

Heyy, wat leuk!! Ik snap je punt, bij mij ligt het idd ook erg aan mijn mood maar dan vooral als het gaat om een favoriet nummer kiezen, dat is echt onmogelijk eigenlijk. Maar qua album denk ik ook dat Sweetener mijn favoriet is, al is elk album super op zijn eigen manier zoals je zegt. Into You is insane goed idd! Goede keuze😁 Wat van mijn favorieten zijn Moonlight, Bad Idea, Be Alright en Honeymoon Avenue, maar dat is meer waar ik nu aan denk, ik vergeet er vast nog veel. Als je binnenkort wilt obsessen over haar nieuwe album als die uit is lemme know😊. 

IndiraEmma
Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • July 28, 2026

Moonlight is ook een van mijn favo’s! Echt heel herkenbaar ook dat het zo lastig te bepalen is wat nou echt je favo’s zijn aangezien Ariana gewoon zo ontzettend veel goeie muziek heeft uitgebracht, maar dat maakt het juist leuk om erover te praten. Ik kijk zo erg uit naar Petal! De tijd is echt omgevlogen want het lijkt net de dag van gisteren dat Sweetner uitkwam.

Heb je toevallig ook discord?