Bandleden gezocht

  • 13 March 2023
  • 6 reacties
  • 130 × bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hey! Speel jij een instrument en heb je altijd al in een bandje willen spelen of lijkt het je gewoon leuk? Mijn plan is om eerst bandleden te verzamelen en daarna samen te kijken naar mogelijkheden om te kunnen repeteren. Dit bespreken we gezamelijk.
Ik ben al de zanger.
Ik ben zelf geen getalenteerde zanger en ik ben bang dat ik ook niet veel beter ga worden. Je hoeft in mijn opziens gelukkig geen talent te hebben om plezier te maken ^^.
Als je interesses hebt stuur mij dan een dm

 


6 reacties

Reputatie 2
Badge +1

 

+1

Badge

Lijkt mij super leuk. Speel zelf trompet en bugel. Maar waar is het?

Reputatie 4
Badge +5

Hey,

Wat een leuk idee. Ik speel zelf al bijna 16 jaar keyboard. Wat is het idee, bestaande stukken spelen of improviseren en zelf wat bedenken? Dat laatste kan ik namelijk totaal niet helaas.

Reputatie 2
Badge

Hi, super leuk idee! 

In welke omgeving wil je dit gaan doen? En welk genre muziek moet ik aan denken? 

 

Rosa 

Reputatie 4
Badge +7

Hey! Speel jij een instrument en heb je altijd al in een bandje willen spelen of lijkt het je gewoon leuk? Mijn plan is om eerst bandleden te verzamelen en daarna samen te kijken naar mogelijkheden om te kunnen repeteren. Dit bespreken we gezamelijk.
Ik ben al de zanger.
Ik ben zelf geen getalenteerde zanger en ik ben bang dat ik ook niet veel beter ga worden. Je hoeft in mijn opziens gelukkig geen talent te hebben om plezier te maken ^^.
Als je interesses hebt stuur mij dan een dm

 

Hoi hoi! Ik wilde zelf altijd al bass-gitaar spelen, alleen ben er nooit aan toe gekomen omdat ik het beetje nutteloos vond om er dan daarna niks mee te doen. Maar het lijkt me heel leuk om in een band te spelen. Ik kan dus nog geen bass spelen, ik ben er dan niet goed in natuurlijk haha.

Groetjes, Patou.

Reputatie 5
Badge +6

Sommige mensen hebben talent en sommige mensen zijn gewoon enthousiast!  Geweldig!! 😁

Reageer