Wat zou je doen met 1 miljoen?

  • 20 December 2023
  • 14 reacties
  • 149 × bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Stel, je hebt belastingvrij 1 miljoen €€€ gewonnen. Het staat morgen op je bank.
Wat zou jij er het eerste mee willen kopen en/of doen?


14 reacties

Reputatie 3
Badge +6

Ik zou zelf zo'n 100k op een spaar rekening zetten, eventueel in aandelen als goud/zilver.

Het rest van het geld zou ik eventueel een huis van kunnen kopen en of verbouwen, eventueel mogelijk dat ik ook voor mij rijbewijs zou kunnen gaan.

Maar voor de rest zou ik niks geks mee doen want dan weten mensen gelijk van oh ze heeft geld en dan wilt iedereen opeens je vriend zijn…

Reputatie 5
Badge +7

Huis kopen! misschien dat ik dan ook lekker kan stoppen met werken haha

Reputatie 7
Badge +7

@Roy1996  VASTGOED

Reputatie 1
Badge

Een eigen huisje kopen!

Reputatie 7
Badge +11

Mijn (alweer m'n derde) studie die ik volgend jaar wil gaan doen zelf betalen in plaats van mijn ouders.

Een eigen huis kopen mét veel boekenkasten. 

Wellicht een aantal reizen maken naar het buitenland.

Reputatie 4
Badge +3

RS6 kopen en huisje laten bouwen 😍

Reputatie 4
Badge +3

Een huis kopen en de rest wat overblijft op de spaarrekening zetten.

Reputatie 6

Een huisje kopen, een organisatie/stichting oprichten voor jongeren en/of ouderen tegen eenzaamheid, reizen in het buitenland, me inzetten voor goede doelen

Reputatie 5
Badge +5

Een huis kopen, op vakantie gaan, leuke dingen doen, geld achterhouden voor een andere auto, sparen

Reputatie 6
Badge +7

Deel studie, vakantie, rijbewijs. Deel voor later voor een huisje en een deel lekker gaan sparen

Reputatie 4
Badge +2

Mijn opleiding afronden, een vliegbrevet halen, reizen, een auto aanschaffen en een huis in Zuid-Spanje kopen. 

Reputatie 3
Badge +3

Een huis kopen in Flachau in Oostenrijk om in wintermanden daar lekker te skieen en snowboarden vind ik heel leuk.

Reputatie 7
Badge +14

Een huisje kopen, een organisatie/stichting oprichten voor jongeren en/of ouderen tegen eenzaamheid, reizen in het buitenland, me inzetten voor goede doelen

Haha zo’n soort stichting  is de Community onderdeel van, de community is onderdeel van Stichting Join Us.


Ik zou een huis kopen en een mooie reis maken.

Leuk woonboerderijtje met wat ruimte om het huis en ruimte om aan de auto te sleutelen. Daarnaast een klein vakantiehuisje in het buitenland om gedurende het jaar te bezoeken en tot slot een gedeelte te beleggen en daarvan te gaan leven. Ik blijf wel werken. 

Reageer