Tips om geld te verdienen gezocht

  • 29 March 2024
  • 5 reacties
  • 141 × bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy! Ik ben opzoek naar (creatieve) manieren om geld te verdienen. Ik heb een uitkering en kan dus niet werken voor geld want ik ben helemaal afgekeurd. Ik krijg in mei mijn vakantie geld en ik wil graag nog wat extra verdienen zodat ik een nieuwe telefoon kan kopen. Alle tips en tricks zijn welkom!

groetjes Valerie


5 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Val, ik weet niet of je het leuk vind maar wellicht is sierraden maken wat voor je? De materialen kan je goedkoop via Aliexpress ofz kopen. Doet m’n moeder samen met een vriendin van haar ook. Dan gaan ze samen op de markt staan om ze te verkopen. Echt een vetpot is het niet, maar ze halen er toch vaak wel iets van winst uit en je bent dan lekker creatief bezig.

P.s Ik heb de titel van je topic aangepast. Zo is het net iets duidelijker waar je naar opzoek bent. Hopelijk krijg je veel goede tips! 🤗

Reputatie 7
Badge +11

Als je goed en lekker kan koken kan je ook zoiets doen en het verkopen? Wanneer mijn pa bijvoorbeeld Indonesische spekkoek maakt verkoopt hij het weleens aan familievrienden, kennissen.

Misschien dat je goed kan tekenen en commissies kan aannemen van mensen en daar geld van kan verdienen?

 

Edit: Beide dingen móeten wel overlegd worden met UWV / gemeente vóórdat je dit gaat doen anders ga je nat en kan je een boete krijgen.

Zelfde geldt voor sieraden maken!

 

Reputatie 5
Badge +5
  • Dingen haken / breien / schilderen en verkopen op marktplaats / vraag en aanbod
  • Oude spullen / kleding verkopen
  • Diamond paintings maken en verkopen
  • Zelf meubels / sieraden / decoratie maken en verkopen
Reputatie 4
Badge +6

Vul enquetes in

speel spelletjes

spaar/geld terug programma

Reputatie 1
Badge +1

Geld verdienen gaat best lastig als je in een uitkering zit en niet achteraf in de problemen wilt komen. Bij het UWV kun je wel in overleg een klein bedrag maandelijk extra inkomensten verdienen, maar dat moet wel overlegd worden. Het zou zonde zijn als je achteraf een boete krijgt of dat je uitkering zwaar gekort wordt omdat je dit niet overlegd hebt. Vaak is het UWV best vrijgevig met mensen in de WIA. Zeker wanneer je de motiviatie toelicht dat je heel graag wilt (maar praktisch niet altijd haalbaar is). 

Is er iets waar je goed in bent/leuk vind om te doen? Wat voor vaardigheden heb je?

Reageer