Geld (sparen of uitgeven ?)

  • 5 March 2024
  • 9 reacties
  • 63 × bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Hallo allemaal, ik heb weer een nieuwe topic! kort gezegd spaar jij liever geld om vervolgens wat goeds mee te kopen of geef je het gelijk uit zodra het binnenkomt? ik doe het beide eerlijk gezegd sparen en uitgeven. laat in de comments weten wat jullie doen, groetjes!😄


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

9 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Sparen! Ik wil een huis kopen

Reputatie 7
Badge +7

Sparen! Ik wil een huis kopen

Oooooo, succes. Met de huidige huizenprijzen is dit echt lastig. 

Reputatie 5
Badge +5

Sparen! Ik wil een huis kopen

Oooooo, succes. Met de huidige huizenprijzen is dit echt lastig. 

Bedankt! Klopt idd

Reputatie 4
Badge +3

@ReneeM ooh oke dat is zeker een goede en nuttige uitgave die je wilt gaan doen, succes met het sparen!

Reputatie 7
Badge +11

Zoveel mogelijk sparen en niet al teveel uitgeven, ik wil namelijk sparen voor twee verplichte studiereizen die nodig zijn voor mijn portfolio voor mijn aankomende HBO studie. 

Reputatie 6
Badge +8

Uitgeven is leuker dan sparen maar ik spaar alsnog 60-75% van mn bijbaan inkomsten.

Reputatie 2
Badge

Ik ben niet zo’n uitgever. Ik houd bij mijn budgettering altijd wel 20% opzij voor “schuldvrije uitgaves”, maar 9 van de 10 keer maak ik dat bij lange na niet op. Dus gaat het maar naar mijn spaar- en/of beleggingsrekening. :)

Reputatie 4
Badge +2

Mijn wens is absoluut sparen, maar uitgeven voelt soms ook gewoon even lekker 🤭

Reputatie 5
Badge +5

@ReneeM ooh oke dat is zeker een goede en nuttige uitgave die je wilt gaan doen, succes met het sparen!

Bedankt!