blackfriday & cybermonday

  • 16 November 2023
  • 9 reacties
  • 53 × bekeken

Reputatie 3
Badge +6

Hey allemaal,

Het is weer tijd van het jaar dat heel veel leuke dingen in de aanbieding zijn en ik vroeg mij af of er ook andere mensen zijn hier op de community die uit kijken naar iets leuk voor hen zelf of voor een ander :)

Zelf ben ik op een leuke aanbieding te wachten van OVHCloud want elk jaar hebben ze dedicated servers afgeprijsd voor iets minder dan wat de servers waard zijn. Dus even kijken of ik wat beters kan scoren wat ik momenteel heb of hetzelfde alleen goedkoper.

En als ik geen leuke server tegen kom dan zit ik sowieso ook te kijken naar spullen om eindelijk eens mijn kabel management op order te krijgen van m'n computer / kamer want het is momenteel een zooitje aan kabels die overal lopen en hangen… (OEPS)

Dus ik ben benieuwd :)


9 reacties

Reputatie 4
Badge +3

oooo !! ik vind het altijd leuk om sieraden te kopen met black friday. kleine schattige dingetjes in winkels is ook altijd leuk. kheb nog een leuke tip, geen black friday tip maar wel kortingsgericht.

als je ooit goedkope chocolade wil; koop dit dan een aantal dagen na valentijnsdag. chocolade wordt dan afgeprijsd,, 😉

Reputatie 7
Badge +14

Ik ben benieuwd, ik heb zelf niet echt iets nodig maar wellicht kom ik nog iets tegen!

Reputatie 3
Badge +6

oooo !! ik vind het altijd leuk om sieraden te kopen met black friday. kleine schattige dingetjes in winkels is ook altijd leuk. kheb nog een leuke tip, geen black friday tip maar wel kortingsgericht.

als je ooit goedkope chocolade wil; koop dit dan een aantal dagen na valentijnsdag. chocolade wordt dan afgeprijsd,, 😉

de tip werkt ook voor sinterklaas snoep goed na 5 december, paas eitjes na pasen enzovoorts :P

Reputatie 3
Badge +6

Ik ben benieuwd, ik heb zelf niet echt iets nodig maar wellicht kom ik nog iets tegen!

ik ben benieuwd :)

Het is jammer dat ik dit jaar niet zoveel geld heb anders had ik vast wel een mini pc gehaald voor een lokale steam cache (een pc om steam games op te slaan binnen het lokale netwerk)

Reputatie 7
Badge +7

Ik denk dat ik iets van die govee led lights wil halen :)

Reputatie 7
Badge +7

ik heb het niet zo met de blackfriday. volgensmij was er laatst op het nieuws dat er nog steeds bedrijven zijn die scammen, door eerst de prijzen omhoog te doen en ze daarna met een zo genoemde korting weer weg doen. 

Reputatie 4
Badge +3

oooo !! ik vind het altijd leuk om sieraden te kopen met black friday. kleine schattige dingetjes in winkels is ook altijd leuk. kheb nog een leuke tip, geen black friday tip maar wel kortingsgericht.

als je ooit goedkope chocolade wil; koop dit dan een aantal dagen na valentijnsdag. chocolade wordt dan afgeprijsd,, 😉

de tip werkt ook voor sinterklaas snoep goed na 5 december, paas eitjes na pasen enzovoorts :P

 

slimmmm !!!! nooit bij stilgestaan. enkel bij de valentijnsdag chocolade 

Reputatie 3
Badge +6

Ik denk dat ik iets van die govee led lights wil halen :)

ze zijn momenteel in de aanbieding bij govee zelf en op amazon :)

Reputatie 3
Badge +6

ik heb het niet zo met de blackfriday. volgensmij was er laatst op het nieuws dat er nog steeds bedrijven zijn die scammen, door eerst de prijzen omhoog te doen en ze daarna met een zo genoemde korting weer weg doen. 

dat is voor namelijk bij nederlandse bedrijven, maar gelukkig heb je community websites zoals pepper en de technische kant tweakers waar veel aanbiedingen door middel van het oude prijs worden vergeleken en gepost, zelf kijk ik tegenwoordig meer voor de producten uit het buitenland aangezien hier in nederland best wel weinig keuze is

Reageer