Satanisten ontmoeten

  • 15 December 2023
  • 8 reacties
  • 487 × bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Hoi iedereen!

Hoe wel ik dit een vrij lastig topic vind om te maken met de hoeveelheid mensen die mij al verlaten hebben door dit, ga ik het toch doen. 

Ik wil graag nieuwe mensen ontmoeten die ook in het satanisme zitten om ervaringen te delen en misschien wat leuks te gaan doen. Ik weet dat het in Nederland niet denderend populair is en vind het daarom lastig mij zelf soms te connecten met mensen., 

Ik ben in Satanisme gekomen omdat ik in een donkere periode zat. Ik voelde mij alleen en zocht naar meer. 'Satan’ is voor mij een soort guide. Het leert me door het leven te werven als water tussen de rotsen. Ik voel me sinds dien ook veel fijner in het leven. 

 

( Ik hoop dat dit tevens hier tussen past, maar het is voor mij iets dat hoop en kracht geeft )

 

Groetjes!

 


8 reacties

Reputatie 4
Badge +5

Hey Uthorim! Ik heb nog nooit een satanist ontmoet, het zal inderdaad wel niet zo populair zijn in Nederland. Het lijkt me wel interessant om erover te leren. Ik vind het erg leuk om mezelf te informeren over verschillende religies en levensovertuigingen!

 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo wat leuk, ik heb hier namelijk ook intresse in. Ik ben zelf meer in het moderne satanisme. Het geloven in jezelf en het mogen zijn wie iedereen is. Als je wilt, mag je me altijd een direct berichtje sturen. 

Reputatie 2
Badge +3

Hey Uthorim! Ik heb nog nooit een satanist ontmoet, het zal inderdaad wel niet zo populair zijn in Nederland. Het lijkt me wel interessant om erover te leren. Ik vind het erg leuk om mezelf te informeren over verschillende religies en levensovertuigingen!

 

Je mag me altijd een prive bericht sturen! :)

Reputatie 4
Badge +9

Hey,

 

Ik heb hier op een of andere manier ook wel interesse in, zal vast komen omdat ik met de “verkeerde” types om ben gegaan in mn verleden, maar recentelijk ook een jaar lang vaak ben omgegaan met iemand die zich nu ook volledig heeft “bekeerd” tot het satanisme. Vind die mensen een heel stuk aardiger dan de mensen wat je zelf ook al benoemd “mij verlaten”. Dat herken ik ook heel erg.

 

Ik ben zelf niet van religieuze dingen maar als ik op Tiktok van die Satanistische berichten voorbij zie komen vind ik altijd wel ergens fijn dat mensen die dat volgen tenminste normaal in mijn ogen kunnen leven..

Badge +1

Satan staat voor onschuld in plaats van schuld.

Satan staat voor liefde in plaats van haat.

Satan staat voor onbekende waarheden in plaats van grote dromen.

Satan staat voor aandacht voor mensen die het nodig hebben in plaats van lief zijn tegen iedereen.

Satan staat voor wraak in plaats van vergeten.

Satan staat voor verantwoordelijkheid in plaats van onverantwoordelijk gedrag.

Satan staat voor de mens als dier in plaats van een beter ontwikkeld wezen.

Satan staat voor alle zonden zodat een ieder verder kan gaan.

Satan is de grootste vriend van de kerk.

De negen satanische zonden:

Badge +2

✨✨✨✨✨✨✨✨✨

Satan is liefde 🥰

✨✨✨✨✨✨✨✨✨
Satan is verantwoordelijkheid 👮

✨✨✨✨✨✨✨✨✨
Satan 🤝💕 de kerk

✨✨✨✨✨✨✨✨✨
For those in need 💯👉

✨✨✨✨✨✨✨✨✨
Leef als water 🌊💦 tussen de rotsen 🪨 👺😈
👹 

✨✨✨✨✨✨✨✨✨

Bro. 

Reputatie 2
Badge +3

Bro. 

Hm?

Reageer