Skip to main content

mij zelf zijn

• 10 maart 2025
  • 7 reacties
  • 211 × bekeken

MrPerfect7
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+2

Hey ik ben Mohammed ik zit bij Join us om van mij angst af te komen ik heb zelf meisjes mvobie dat bang ben om met meisjes te praten op deze weg wil samen met een meisje gezellig wandelen zo dat ik mij verhaal ken doen wie echt ben zo van mij zelf te winnen ik hoop dat juilie mij begrijpen lieve mensen van Join us 

Lexepex
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 11 maart 2025

Hey Mohammed, tof dat je het deelt. Ik snap wel dat het een grote stap is en het is mooi dat je eraan wilt werken, het is helemaal oké om hier moeite mee te hebben. 
Wat zou al een kleine haalbare stap voor je kunnen zijn?

Groetjes Lex!

MrPerfect7
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+2
  • Niet meer actief
  • 11 maart 2025

Hey mij grootste doel hier proberen met meisjes te praten als lukt kan best wel huilen 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 maar belangrijk ik zal mega trots op mij zelf dat berijkt hebt dat is mij doel en wens Lex Groetjes van lieve aardig en gezellig jongen Mohammed 

JordyP
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 5 april 2025

meisjes zijn ook doodeng indd 😦 jongens zijn veel leuker 😊

MrPerfect7
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+2
  • Niet meer actief
  • 7 april 2025

Hey ik vraag over Joint us ik weer bericht gekregen van Join us community over activiteiten mag gewoon meedoen er staat ook op dat Oude deelnemers ook mee mogen doen alleen ik kom wel uit bergen op Zoom kijk eentje komt uit Haarlem en andere uit Amsterdam en Soest daarom vraag netjes mag meedoen ik hoor snel reactie van juilie lieve mensen van Join us 

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 7 april 2025
MrPerfect7 schreef:

Hey ik vraag over Joint us ik weer bericht gekregen van Join us community over activiteiten mag gewoon meedoen er staat ook op dat Oude deelnemers ook mee mogen doen alleen ik kom wel uit bergen op Zoom kijk eentje komt uit Haarlem en andere uit Amsterdam en Soest daarom vraag netjes mag meedoen ik hoor snel reactie van juilie lieve mensen van Join us 

Beide activiteiten zijn voor iedereen, je mag hier dus gewoon bij aansluiten. 

MrPerfect7
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+2
  • Niet meer actief
  • 7 april 2025

als ik goed begrijp is die activiteiten niet van Join us van buiten dan mag iedereen aansluiten klopt dat ik hoor snel reactie van juilie lieve mensen Join us 

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 7 april 2025
MrPerfect7 schreef:

als ik goed begrijp is die activiteiten niet van Join us van buiten dan mag iedereen aansluiten klopt dat ik hoor snel reactie van juilie lieve mensen Join us 

Community Day is echt een event van Join Us zelf, Bevrijdingsfestival in Haarlem en Young Impact Night zijn ook andere gasten van buiten Join Us. Alle drie de evenementen zou je kunnen deelnemen.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen