Ik geloof dat we elkaar moeten respecteren om wie we zijn ongeacht geslacht cultuur afkomst lijftijd sociales status enzovoort er is in deze wereld veel ongelijkheid waar we elkaar allemaal moeten behandelen met gelijke rechten het is zeer spijtig dat sommige perdonen hier spijtig genoeg niet de zelfde mening hebben samen vooruit tegen achteruitgang en ongelijkheid in de huidige wereld waar we nu in leven leven samen staan we sterk
Waarvan akte, je vorige post is inmiddels verwijderd.
ik kan mij eerlijk gezegd niet voorstellen dat iemand het hiermee oneens is. Daarbij is hebben van een andere mening iets heel normaals in een vrije democratie.
En dan nog iets, als je mensen van zoiets beschuldigd is het wel zo netjes om met bewijzen te komen, mocht je aanstoot nemen van “personen hier” meld dit aan de moderators en ik ben ervan overtuigd dat zij dit zullen op en aanpakken
Bedankt voor je reactie en het delen van je gedachten. Ik waardeer dat standpunten duidelijk verwoord worden. Het is belangrijk dat we hier met respect en begrip voor elkaar blijven communiceren, ook als we verschillende perspectieven hebben. Het is goed om te zien dat we het allemaal eens zijn over het belang van wederzijds respect en een veilige omgeving voor iedereen hier. Mocht je nog vragen of zorgen hebben, dan kun je dit delen met de moderators. Laten we vooral samen blijven bouwen aan een positief en respectvol platform en constructieve gesprekken met elkaar blijven voeren.
Welkom op de Join Us community
Log in om actief deel te nemen aan de community!
Heb je nog geen account?
➔ Maak een account aan
Heb je wel al een account? Hieronder kun je direct inloggen:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.