Zoektocht naar mensen die Minecraft modded en/of grote modpacks spelen.

  • 28 June 2023
  • 9 reacties
  • 116 × bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Hallo mensjes 👋,

 

Ik ben op zoek naar mensen die minecraft modded spelen op de pc.

Zelf speel ik vrij veel minecraft en ik speel dan ook altijd wel modded. meestal speel ik dan grote modpacks met echt wel 200+ mods. verder gooi ik zelf ook wel een een paar mods bij elkaar om daar ff lekker mee te gaan spelen maar de laatste tijd speel ik vooral modpacks.

ik heb elke dag zo goed als heel de dag vrij om te spelen en wanneer ik dan speel, speel ik dus alleen. nou leek het mij leuk om een keer te kijken of ik mensen kon vinden om eens of natuurlijk vaker samen mee te gaan spelen.

mocht je dit leuk lijken kun je me hier een berichtje sturen, je kunt me hier op join us bereiken maar ik ben veel actiever op discord. daar kun je me vinden onder de naam: burningsbug350. ook zit ik in de discord van Join us.

tot dan .


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

9 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Hey Bart! Ik speel zelf alleen maar modded minecraft omdat er anders vrij snel niks meer te doen is hahaha.
Wat voor modpacks speel je vaak? en ben je op dit moment bezig met een wereld?

Reputatie 2
Badge +3

Hey Bart! Ik speel zelf alleen maar modded minecraft omdat er anders vrij snel niks meer te doen is hahaha.
Wat voor modpacks speel je vaak? en ben je op dit moment bezig met een wereld?

Ik ben momenteel bezig met de modpack AllTheMods8 maar ik wil best met een andere beginnen. Ik speel het liefst met tech mods zoals Mekanism, immersive engineering en thermal series.

Reputatie 1
Badge +3

Hoi Bart,

Mocht het er van komen om een server op te zetten dan schuif ik graag aan.

In periodes heb ik veel modded minecraft gespeeld maar nu al weer (te) lang niet. 

Reputatie 2
Badge +3

Hoi Bart,

Mocht het er van komen om een server op te zetten dan schuif ik graag aan.

In periodes heb ik veel modded minecraft gespeeld maar nu al weer (te) lang niet. 

Ik wil best een server of 2-3 opzetten op aternos, welke modpack(s) of mods zou je willen spelen dan? Dan kan ik er straks zelfs al mee bezig

Reputatie 1
Badge +3

Vooral de technische mods vind ik altijd leuk. Ben niet zo'n fan van de magic mods. Qua pack maakt het mij eigenlijk niet zo uit vind uiteindelijk altijd alles leuk ook als ik een beetje moet leren hoe de mods zitten maar misschien kunnen we elkaar daar ook mee helpen.

Reputatie 2
Badge +3

Vooral de technische mods vind ik altijd leuk. Ben niet zo'n fan van de magic mods. Qua pack maakt het mij eigenlijk niet zo uit vind uiteindelijk altijd alles leuk ook als ik een beetje moet leren hoe de mods zitten maar misschien kunnen we elkaar daar ook mee helpen.

Wat dacht je dan van lapito’s galacticraft, met een uurtje ofzo kan ik al wel spelen. Als je me ff voegt op discord kunnen we daar verder praten

Reputatie 1
Badge +3

Is goed ik zal je toevoegen. Ik moet voorlopig nog even werken dus zal pas vanavond worden

Badge +1

Hoii hoii.

 

Ik speel veel mc en af en toe ook modpacks.

Het lijkt mij leuk om mee te doen. 

Ik speel op dit moment nog op een laptop maar ben aan het sparen voor een betere gamepc.

 

Het lijkt mij leuk om in contact te komen.

Reputatie 3
Badge +5

Ik heb een minecraft wereld. Van harte welkom om samen op te spelen!