Wolf Among Us

  • 23 October 2023
  • 6 reacties
  • 65 × bekeken

Reputatie 7
Badge +11

Gisteren/vandaag dus Telltale's Wolf Among Us (2013) gekocht, gebaseerd op Vertigo's/DC's stripreeks "Fables" die ik zeker nog een keer wil lezen.

Het is een superleuke game die ik al jaren wilde spelen maar nooit kon spelen in verband met het niet hebben van een gamedesktop, tot nu dan. Wel moet ik er erg aan wennen dat je de muis + bepaalde toetsenbord toetsen in combinatie met de pijltoetsen op het toetsenbord gebruikt.

 

Probeerde het zojuist uit, maar de game heeft last van enkele crashes wanneer ik in het startscherm zit lijkt het. Kan liggen aan mijn resolutie, grootte van het beeld of het programma waarop het draait. Zeker weten doe ik het niet. 

Heeft er hier iemand deze game ook en zo ja, ben je hetzelfde probleem tegen gekomen? Hoe heb je het eventueel verholpen?

Gelukkig heb ik het voor maar 7,49 euro gekocht in plaats van 15 euro, wat best scheelde in prijs, maar om het nu van mijn gamedesktop af te gooien terwijl ik het nog maar net gekocht heb, zou ontzettend zonde zijn.


6 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Heb je het gewoon via steam gekocht? Ander kan je daar kijken of mensen hetzelfde probleem hebben. Meestal is er dan wel iemand met een oplossing. 

Ik heb de game zelf ook gespeeld en hij is inderdaad erg gaaf! Ik heb vernomen dat er ook een vervolg komt binnenkort, dus daar heb ik erg zin in.

Reputatie 1
Badge +2

Is het je al gelukt om op te lossen toevallig? Heb de game zelf ook maar nooit problemen met crashen gehad. Laat maar weten als je nog hulp nodig hebt, ben zelf wel handig met computers e.d. dus ik zou een keer mee kunnen kijken

Wolf Among Us is veel te goed om niet gespeeld te worden 😉

Reputatie 7
Badge +7

Wolf Among Us vond ik echt een gave tell tale game! Erg van genoten, tijdje geleden wel dat ik die heb gespeeld. 
Heb je The Quarry ook gespeeld?

Reputatie 7
Badge +11

Heb je het gewoon via steam gekocht? Ander kan je daar kijken of mensen hetzelfde probleem hebben. Meestal is er dan wel iemand met een oplossing. 

Ik heb de game zelf ook gespeeld en hij is inderdaad erg gaaf! Ik heb vernomen dat er ook een vervolg komt binnenkort, dus daar heb ik erg zin in.

Ja maar gelukkig wel voor een goedkope prijs, was namelijk in de uitverkoop met korting. Meerdere gebruikers hebben hetzelfde probleem, heeft te maken met de graphics/schermgrootte of zoiets volgens een andere gebruiker. 

Reputatie 7
Badge +11

Is het je al gelukt om op te lossen toevallig? Heb de game zelf ook maar nooit problemen met crashen gehad. Laat maar weten als je nog hulp nodig hebt, ben zelf wel handig met computers e.d. dus ik zou een keer mee kunnen kijken

Wolf Among Us is veel te goed om niet gespeeld te worden 😉

Nee niet echt helaas. Het spel crasht alleen bij het startscherm voor zover ik weet. Zou wel fijn zijn als het stopt met crashen anders blijf ik 'm opnieuw opstarten. Andere steamgebruiker had precies dezelfde problemen en daarop antwoordde iemand anders dat het aan de graphics/pixelgrootte kon liggen. Heb al gevraagd aan iemand wat ik ermee moest maar hij gebruikt zelf geen Steam.

Als je mij een keer wil helpen door mee te kijken dan graag en dat klopt, @SirMenno!

Wel lastig op PC die game, da's voor mij nogal onwennig want ik heb pas sinds dit jaar een gamingdesktop (mijn eerste).

Baldur's Gate 3 daarintegen werkt perfect, niks mis mee.

Reputatie 1
Badge +2

Is het je al gelukt om op te lossen toevallig? Heb de game zelf ook maar nooit problemen met crashen gehad. Laat maar weten als je nog hulp nodig hebt, ben zelf wel handig met computers e.d. dus ik zou een keer mee kunnen kijken

Wolf Among Us is veel te goed om niet gespeeld te worden 😉

Nee niet echt helaas. Het spel crasht alleen bij het startscherm voor zover ik weet. Zou wel fijn zijn als het stopt met crashen anders blijf ik 'm opnieuw opstarten. Andere steamgebruiker had precies dezelfde problemen en daarop antwoordde iemand anders dat het aan de graphics/pixelgrootte kon liggen. Heb al gevraagd aan iemand wat ik ermee moest maar hij gebruikt zelf geen Steam.

Als je mij een keer wil helpen door mee te kijken dan graag en dat klopt, @SirMenno!

Wel lastig op PC die game, da's voor mij nogal onwennig want ik heb pas sinds dit jaar een gamingdesktop (mijn eerste).

Baldur's Gate 3 daarintegen werkt perfect, niks mis mee.

 

Prima, ik DM je even dan kijken we daar verder!

(DM is Direct Message trouwens :p)

Reageer