Skip to main content

Wingspan (online/digitaal)

• June 19, 2025
  • 5 reacties
  • 60 × bekeken

Soonshoone
Forum|alt.badge.img+3

Hey,

Zijn hier mensen die Wingspan ook een super leuk spel vinden en geïnteresseerd zijn om een groepje te maken waarmee we online sessies Wingpsan samen kunnen spelen voor de gezelligheid?

we kunnen hiervoor een privé Discord server maken. Persoonlijk vind ik het wel leuk om mensen te kunnen horen en of zien dus als je dat ook graag wilt, voel je dan vrij om op deze post te reageren of een privé berichtje te sturen.

Liefste minimaal 20 jaar

Ik kijk er naar uit om van jullie te horen.

Groetjes,

Soonshoone

Bericht van Join Us
Dit is een initiatief van een member. Join Us heeft hierop geen toezicht en draagt geen verantwoordelijkheid voor de groepsapp, berichten en/of activiteiten die hieruit voortkomen. Ontmoet mensen die je online leert kennen altijd op een veilige manier.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Diego
Junior Community Coördinator
Forum|alt.badge.img+15
  • Junior Community Coördinator
  • June 19, 2025

Ik heb een disclaimer toegevoegd aan je topic.

Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • June 20, 2025

Hey Soonshoone, 

Mij lijkt het super leuk hier aan deel te nemen! Ken je ook de wyrmspan en finspan varianten? Ze zijn alle drie erg leuk :)

Gr. 

Loes (Fenrir) 

Forum|alt.badge.img+4
  • Supercharger
  • June 28, 2025

Heyy wat een leuk idee, ik speel de afgelopen 2 maanden non stop wingspan. Tientallen spellen op 1 dag. Ik doe dit op boardgamearena.com 

Weet niet waar jij op speelt?

Groetje,

Mandy 

Soonshoone
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Contributer
  • July 2, 2025

Hey Mandy Ik speel wingspan op steam op mijn computer en had niet gehoord van boardgamearena.com 

Groetjes,

Soonshoone

Forum|alt.badge.img+4
  • Supercharger
  • July 2, 2025

Is wel leuk om daar eens op te kijken. Ik heb het ook nog maar net via tiktok. Zijn ook heel veel andere spellen. Ik vind het wel leuk om nieuwe spellen te ontdekken