Skip to main content

welke spellen spelen jullie?

• October 3, 2025
  • 6 reacties
  • 91 × bekeken

Sean
Forum|alt.badge.img+3

Ik speel(de) ratchet & clank, ark: survival evolved, schaken, stardew valley, minecraft (pocket edition), aoe2, monopoly, dammen, kaarten, plague inc, codmobile, 30 seconds, pictionairy, om er maar ene paar te noemen.

welke spellen vinden jullie leuk om te spelen of over te praten? zijn er mensen die misschien een keer een spelletje met mij willen doen?

Met vriendelijke groeten, tamer.

6 reacties

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+12

Ik speel voornamelijk Disney Twisted Wonderland (Japanse mobiele game) op het moment via de QooApp want er zit een regioslot op voor landen die geen Japan of Amerika zijn. 

Liona
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • October 3, 2025

Hey Tamer, 

Ik vind Hitser en Monopoly leuk om te spelen, en als ik game dan speel ik graag Fortnite. 

FurryGamerzz.paprika
Forum|alt.badge.img+5

Roblox , oude versie candy crush (soda) saga , soms minecraft bedrock en vroeger ook vaak de og games zoals bubble safari 

Sanne.
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • October 3, 2025

Hey Tamer,

Ik zie dat je graag spelletjes speelt.

Wel spellen ik leuk vind is beetje verschillen bij mij.

Op pc/computer :   Minecraft, heartstone.

Op PlayStation 4 : rocket League en fortnite

Realtime met familie of vrienden : kaart of Bordspellen.  Denk hierbij aan het spelletje pesten, dammen, keer op keer, zeeslag, mens erger je niet, uno, Skip Bo, push, boggle, puzzelspelletjes (bijvoorbeeld van smartgames/999 games)

Eigenlijk in z'n algemeenheid vind ik gezelschapsspellen leuk en gezellig op te doen. 

Enige wat ik echt niet leuk vind is als er tijdsdruk is in een spel. Word ik snel gestresst van. En vind het lastig om snel te denken. 

Lucario
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • October 3, 2025

Hoi Tamer, ik speel eigenlijk alleen maar pokémon en ik heb minecraft voor Nintendo Switch maar ik heb nog nooit gespeeld omdat ik pokémon nog niet uitgespeeld heb.

Vroeger had ik verschillende spelletjes gespeeld en ik kan me niet alles herinneren.

• October 9, 2025

gta 5, brawl stars