Skip to main content
April 14, 2024

wat zijn jullie aan het spelen?

• April 14, 2024
  • 21 reacties
  • 180 × bekeken

We hebben best veel gamers in de community geloof ik. Wat is men momenteel zoal aan het spelen?

Ik heb zelf mijn switch weer afgestoft en ben begonnen met Super Mario Wonder en Smash Ultimate! Ik vermaakt me er enorm mee, ookal leek het me leuk als ik mensen had om dit samen mee te spelen.

Verder heb ik besloten om Dragon Quest 11 weer opnieuw te spelen!

Wat zijn jullie aan het spelen?

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

21 reacties

Saberwolf
Supercharger
April 14, 2024

Ben laatst weer eens begonnen aan Sea of Thieves

𝑩𝒓𝒊𝒕𝒕.𝒐𝒏.𝒕𝒐𝒖𝒓
Moderator
April 14, 2024

Ik speel voornamelijk fallguys maar mariokart en Mario party is ook super leuk!

Nice to meet you :)
Diego
Community Coördinator
Community Coördinator
April 14, 2024

Wist je dat we hier aanstaande vrijdag een event voor hebben op onze Discord? 

Ontopic; 

Fortnite, Sea of Thieves en momenteel Uncharted 4 

Vragen? Over de officiële Join Us Discord of de community? Stel ze gerust!
April 14, 2024

Oh cool! Heb het zelf nooit gespeeld, maar het ziet er wel vet uit. Blijft dat voor lang leuk? Het leek me altijd een spel wat erg leuk is maar snel saai wordt

April 14, 2024

Ik speel voornamelijk fallguys maar mariokart en Mario party is ook super leuk!

Ahh ja ik heb fallguys ook een tijdje gespeeld! Vandaag Mario party superstars gehaald en een potje gespeeld met mijn huisgenoot wat erg leuk was

Lisette09
Socializer
April 14, 2024

Speel voor de zoveelste keer Fallout new Vegas en ben ook weer eens begonnen met Terraria

The Ineffable Bookworm
Myth
April 14, 2024

Baldur's Gate 3 nog altijd. Moet m'n bestaande door D&D geïnspireerde personage alleen nog aanpassen en er mijn nieuwe D&D karakter van maken. Een half elf Rogue Bounty Hunter (en wellicht Cleric).

Animal Crossing New Horizons

"Zelfs al loop je over een pad bedekt met rozendoorns waar je doorheen moet vechten, in plaats van een snel pad uit het doolhof dat 'leven' heet, je komt er veel sterker uit dan je ooit voor mogelijk had gehouden." - The Ineffable Bookworm
Master
April 14, 2024

Speel nu veel gta 5 online op de ps4

April 14, 2024

Speel voor de zoveelste keer Fallout new Vegas en ben ook weer eens begonnen met Terraria

Toevallig laten inspireren door de Fallout show? Ik heb zelf fallout 1 geïntalleerd hahah. Maar ik voel de New Vegas vibe ook wel weer

Saberwolf
Supercharger
April 14, 2024

Oh cool! Heb het zelf nooit gespeeld, maar het ziet er wel vet uit. Blijft dat voor lang leuk? Het leek me altijd een spel wat erg leuk is maar snel saai wordt

Zekers, soms wel even klaar ermee maar ze hebben nu seizoenen en vaak updates