wat zijn jullie aan het spelen?

  • 14 April 2024
  • 21 reacties
  • 145 × bekeken

Reputatie 4
Badge +5

We hebben best veel gamers in de community geloof ik. Wat is men momenteel zoal aan het spelen?

Ik heb zelf mijn switch weer afgestoft en ben begonnen met Super Mario Wonder en Smash Ultimate! Ik vermaakt me er enorm mee, ookal leek het me leuk als ik mensen had om dit samen mee te spelen.

Verder heb ik besloten om Dragon Quest 11 weer opnieuw te spelen!

Wat zijn jullie aan het spelen?


21 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Ben laatst weer eens begonnen aan Sea of Thieves

Reputatie 6
Badge +7

Ik speel voornamelijk fallguys maar mariokart en Mario party is ook super leuk!

Reputatie 7
Badge +14

Ben laatst weer eens begonnen aan Sea of Thieves

Wist je dat we hier aanstaande vrijdag een event voor hebben op onze Discord? 

 

Ontopic; 

Fortnite, Sea of Thieves en momenteel Uncharted 4 

Reputatie 4
Badge +5

Ben laatst weer eens begonnen aan Sea of Thieves

Oh cool! Heb het zelf nooit gespeeld, maar het ziet er wel vet uit. Blijft dat voor lang leuk? Het leek me altijd een spel wat erg leuk is maar snel saai wordt

Reputatie 4
Badge +5

Ik speel voornamelijk fallguys maar mariokart en Mario party is ook super leuk!

Ahh ja ik heb fallguys ook een tijdje gespeeld! Vandaag Mario party superstars gehaald en een potje gespeeld met mijn huisgenoot wat erg leuk was

Badge

Speel voor de zoveelste keer Fallout new Vegas en ben ook weer eens begonnen met Terraria

Reputatie 7
Badge +11

Baldur's Gate 3 nog altijd. Moet m'n bestaande door D&D geïnspireerde personage alleen nog aanpassen en er mijn nieuwe D&D karakter van maken. Een half elf Rogue Bounty Hunter (en wellicht Cleric).

 

Animal Crossing New Horizons

Reputatie 4
Badge +6

Speel nu veel gta 5 online op de ps4

Reputatie 4
Badge +5

Speel voor de zoveelste keer Fallout new Vegas en ben ook weer eens begonnen met Terraria

Toevallig laten inspireren door de Fallout show? Ik heb zelf fallout 1 geïntalleerd hahah. Maar ik voel de New Vegas vibe ook wel weer

Reputatie 3
Badge +3

Ben laatst weer eens begonnen aan Sea of Thieves

Oh cool! Heb het zelf nooit gespeeld, maar het ziet er wel vet uit. Blijft dat voor lang leuk? Het leek me altijd een spel wat erg leuk is maar snel saai wordt

Zekers, soms wel even klaar ermee maar ze hebben nu seizoenen en vaak updates

Reputatie 3
Badge +3

Ben laatst weer eens begonnen aan Sea of Thieves

Wist je dat we hier aanstaande vrijdag een event voor hebben op onze Discord? 

 

Ontopic; 

Fortnite, Sea of Thieves en momenteel Uncharted 4 

Yup, ik join :)

Reputatie 5
Badge +6

ik speel op dit moment human fall flat en af en toe dead by daylight. roblox ook wel maar dat staan dan meer aan op de achtergrond

Reputatie 2
Badge

Ik game wat minder de laatste tijd. Ik speel nu voornamelijk Monster Hunter Rise met een groepje. Ergens moet ik Persona 4 Golden afstoffen en eens gaan uitspelen (ben op ~80%). :p

Reputatie 2
Badge +3

Ik speel veel Genshin Impact. Echt een leuk spel <3

Badge

Speel voor de zoveelste keer Fallout new Vegas en ben ook weer eens begonnen met Terraria

Toevallig laten inspireren door de Fallout show? Ik heb zelf fallout 1 geïntalleerd hahah. Maar ik voel de New Vegas vibe ook wel weer

Ja haha. Heb fallout 1 nooit gespeeld maar wil ik wel een keer doen!

Reputatie 4
Badge +5

Speel voor de zoveelste keer Fallout new Vegas en ben ook weer eens begonnen met Terraria

Toevallig laten inspireren door de Fallout show? Ik heb zelf fallout 1 geïntalleerd hahah. Maar ik voel de New Vegas vibe ook wel weer

Ja haha. Heb fallout 1 nooit gespeeld maar wil ik wel een keer doen!

Het is ook wel andere koek hoor, het is echt oud 😵‍💫. Heb er een paar jaar geleden een paar uur in gestoken, maar ik waag nu weer een poging hahah

Badge

Ik speel nu vooral phasmophobia en stardew valley. Ik ben pas ook opnieuw aan far cry 5 begonnen 🙈

Reputatie 4
Badge +5

Ik speel nu vooral phasmophobia en stardew valley. Ik ben pas ook opnieuw aan far cry 5 begonnen 🙈

Oh leuk! Ik heb phasmophobia nooit gespeeld, maar stardew valley wel redelijk wat (ookal nooit langer dan een ingame jaar gespeeld). Stardew schijn ook superleuk met mods te zijn 😁

 

Badge

jaa klopt je hebt echt de meest vreemde mods ook, maar dat maakt het wel grappig xd

Reputatie 2
Badge +3

Ik speel de laatste tijd veel Motorstorm Pacific Rift ik heb gisteren nog Destiny 2 gegedaan met een vriend en ik speel af en toe nog wel eens Burnout 3 Takedown op pc via een emulator en ik speel af en toe veel Midnight Club 3 Dub Edition 

NFS, Hogwarts Legacy en COD en voornamelijk Fifa⚽

 

Reageer