vrienden maken

  • 31 July 2023
  • 11 reacties
  • 144 × bekeken

Badge

Heyo! Ik ben James, ik ben 20 jaar oud. 
 

ik houd enorm van gamen, bijvoorbeeld Minecraft maar ook zeker andere spellen. Handwerken vind ik ook heel leuk om te doen, bijvoorbeeld haken en schilderen. 
 

ik zoek mensen die de zelfde interesses hebben als mij en die eens willen praten over van alles en nog wat! 
 

klinkt dit als jou? Stuur me gezellig een berichtje! 
 

james 

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

11 reacties

Reputatie 3
Badge +7

Hey heb je steam?

Badge

Hey. Ja ik heb een steam account, wat zou je graag willen spelen? 

Reputatie 3
Badge +7

Remnant 2 lijkt me leuk en ook wel andere spellen, van wat ik heb gezien is remnant 2 een soort van dark souls maar dan met geweren en je kan het samen doen

Badge

Hey! Lijkt me inderdaad een super vet spel! Maar helaas heb ik momenteel de funding niet om het te kunnen kopen. Misschien een ander spel dat je cool lijkt? 
zo niet dan snap ik dat ook helemaal! 
 

james 

Reputatie 3
Badge +7

Ja, wat voor spellen heb jij allemaal?

Badge

Van steam heb ik niet heel veel spellen, maar ik zou kunnen kijken. Voor laptop heb ik Minecraft, en een paar andere gratis spellen. 
 

ik weet niet of je een switch hebt? Daar heb ik meer spellen op, zoals doom, cuphead, warface 

 

James 

Reputatie 3
Badge +7

Ik heb geen switch, zou ik wel willen maar idk beetje zonde denk ik omdat ik ook al een pc heb. Ik speel laatste tijd veel elder scrolls online op epic games

Reputatie 3
Badge +7

project zomboid lijk me ook wel leuk om te proberen, wat goedkoper dan remnant 2

Reputatie 3
Badge +5

Minecraften kunnen we een keer samen doen

Badge

Yo boys,

 

Leuk dat jullie ook gamen! Zin om een keer Minecraft te spelen? Stuur me gerust een pb.

Reputatie 4
Badge +11

Yo boys,

 

Leuk dat jullie ook gamen! Zin om een keer Minecraft te spelen? Stuur me gerust een pb.

Ben op zoek naar meer Minecraft mensen dus als ik kan aansluiten lijkt me dat leuk!