Skip to main content
Rochella
November 25, 2021

Voor de gamers onder ons drop hier je gamenaam

• November 25, 2021
  • 47 reacties
  • 1762 × bekeken

Er zijn heel veel gamers hier op de Join Us community. Misschien is het idee om een topic te starten waarbij je je gamenaam kan droppen, op welk platform je speelt en welke spellen je speelt zodat je misschien makkelijker mensen vindt om mee te gamen?

Er is een Discordgroep opgericht voor de community. Let wel; je kunt hier op tekst chatten. De spraakkanalen worden alleen geopend voor events. Discord Join Us

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

47 reacties

Supercharger
April 21, 2024

Mijn discord is LisaChristiana of als dat niet werkt princesslisatje

Iedereen die wil add me voor gamen.

vooral fortnite, minecraft en roblox. (ook nog andere games)

Destiny_
Enthusiast
April 21, 2024

op mijn discord kan je mijn profiel vinden maar speel vooral minecraft atm.

mijn discorrd is "yodieyo”

This is me just deal with it
Démon
Legend
April 21, 2024

Ik speel niet zoveel de laatste tijd maar voeg me gerust toe,

Gamertag; Jugggxr

Op discord ben ik te vinden op; jugggxr

Ik speel graag Shooter games and roguelikes, ben wel meer fan van multi-player dan solo 🥲 

Momenteel speel ik liever honkai star rail, binding of isaac en minecraft maar ik ben best behendig in keuze in spellen dus laat gerust weten waar jullie zin in hebben

Discord: Jugggxr
LarsH
Legend
April 21, 2024

ik speel vooral graag strategie spellen (Victoria 3, Hearts of Iron 4, Europea Universalis 4) en city builders etc, maar hou ook wel van andere spellen zoals plate-up etc die je gezellig samen kunt doen!

mijn steam id is 129641146, voeg vooral even toe dat je van dit platform bent met een kleine toelichting!

Je kunt mij altijd een berichtje sturen!
EmilyVM
Master
April 22, 2024

Misschien is het een idee om dit topic te verplaatsen naar de game-section? :see_no_evil:

Steam: Qoetje 
Xbox/Gamepass PC: CHELLAxJOJO 
Psn: ChellaCoda

Ik speel van alles, laatste tijd speel ik veel Forza H5 en Phasmophobia, heb veel Overwatch gespeeld, COD Zombies is ook altijd leuk, survival games zijn :ok_hand:

ik heb ook steam en heb je daar een vriendschaps verzoek gestuurd 

Mijn discord is: EmilyVM.
EmilyVM
Master
April 22, 2024

leuk idee, mijn steam is EmilyVM en maak voornamelijk video's van steam games, zoals op dit moment GTA 5

Mijn discord is: EmilyVM.
Suuz1997
Supercharger
April 22, 2024

Steam: Suus/Susanne

Epic: Suuz1997

PlayStation geloof ik ook Suuz1997, anders moet ik die nog even opzoeken.

Ik speel voornamelijk Phasmophobia, Dead by daylight, overwatch casual, Fortnite casual, helldivers