Skip to main content

voetbalmaatje gezocht, omgeving Rotterdam

• August 7, 2025
  • 6 reacties
  • 99 × bekeken

Shivanie
Forum|alt.badge.img+3

Hoi

Ik zoek een voetbal maatjes die het leuk vinden om te voetballen op een veldje .

Daarnaast ook het leuk vind om een keer samen naar een wedstrijd te gaan.

Die het leuk vind om voetbal op tv te kijken .

Ik zou het leuk vinden.Als ik mensen kan vinden die dit leuk vindt. Dat er een groepje gaat vormen.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • August 7, 2025

Hoi Shivanie,

Ik vind het zelf ook heel leuk om te voetballen en probeer ook wat actiever te worden. Dus het lijkt me heel leuk om een keer samen te voetballen. In je post heb je niet vermeld in welke regio je woont, wat wel handig is voor mensen om te weten. Want ik kan wel opzich wel een beetje reizen, maar woon zelf in omgeving Noord-Brabant en zit er dus niet op te wachten om naar Groningen te moeten gaan om te sporten ;)

Flowerrtje
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • August 7, 2025

Hoi hoi,

Ik heb de titel van jou topic iets aangepast, dit zodat jouw topic nog beter te vinden is!

Daarnaast is het misschien handig meer in je post te benoemen, zoals welke omgeving je woont etc.

Succes met het vinden van een voetbalmaatje!

Liefs Flowerr

Shivanie
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Supercharger
  • August 7, 2025

Hoi

Ik zoek een voetbal maatjes die het leuk vinden om te voetballen op een veldje .

Ik zou het leuk vinden.Als ik mensen kan vinden die dit leuk vindt. Dat er een groepje gaat vormen.

Ik woon in Capelle aan den IJssel.

Dus in omgeving van Rotterdam 

𝑩𝒓𝒊𝒕𝒕.𝒐𝒏.𝒕𝒐𝒖𝒓
Forum|alt.badge.img+8

Hoi

Ik woon in Capelle aan den IJssel.

Dus in omgeving van Rotterdam 

Hoi, ik heb omgeving Rotterdam ook in je titel gezet. Zo hoop ik dat je mensen in de buurt vindt waarmee je gezellig kan voetballen!! Groetjes Britt ⚽️

Tom_
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • August 7, 2025

Hoi! Ik woon misschien iets verder weg, in Den Haag/Delft, maar lijkt me wel erg leuk om in contact te komen als je dat ziet zitten! Voetbal is echt mijn grootste hobby.

Misschien een idee om een WhatsApp groep ofzo aan te maken? Dan kunnen we sowieso over voetbal kletsen :) Laat maar weten, haha!

Ik ben trouwens Tom, 24 jaar oud. Aangenaam!

Shivanie
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Supercharger
  • August 29, 2025

Ik zoek vooral mensen die het leuk vinden om mee te gaan naar een wedstrijd of een wedstrijd van de amateur club bij mij in  omgeving bijvoorbeeld bij de 1e van Blijdorp of RSV Zestienhoven