Skip to main content

Trading card games

• 1 november 2022
  • 4 reacties
  • 40 × bekeken

MuziekFreak
Forum|alt.badge.img+2

Hallo Join-us community leden,

Zijn er hier mensen die fysiek/digitaal TCG's spelen? (Trading Card Games)
Ik zelf heb er fysiek een aantal in mijn bezit waar ik een of meerdere deck(s) van kan bouwen.

1. Final Fantasy TCG
  2. Flesh and Blood
  3. Weiss Schwarz
  4. Keyforge
  5. Magic the Gathering
  6. Cardfight Vanguard

Staan overigens in willekeurige volgorde, niet zo zeer wat ik het leukste vind om te spelen.
Afhankelijk van het animo is het wellicht leuk om een keer digitaal of ergens fysiek een paar potjes te spelen.

Als er een andere TCG is die je speelt dan hoor ik het graag, ik kan dan altijd nog kijken om een oefen deck daar voor te bemachtigen.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Niet meer actief
  • 1 reactie
  • 2 november 2022

Jazeker! Voornamelijk groot yugioh spelen, startend met flesh & blood, weiss natuurlijk want anime en eigelijk gewoon een random fan collector van tcg!

MuziekFreak
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Supercharger
  • 18 reacties
  • 3 november 2022

@Kittydeluxx

Gaaf om te horen dat je verschillende TCG verzameld en ook speelt.
Als er nog wat meer mensen zich hier melden is het wellicht mogelijk om een middag ergens af te spreken en wat tegen elkaar te spelen.
En anders is een keer digitaal, dat kan al gauw wat eenvoudiger.

Lyddea
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 40 reacties
  • 3 november 2022

Hey ik speel de pokemon tcg game, ook absoluut een aanrader!

Forum|alt.badge.img+8
  • Myth
  • 343 reacties
  • 8 november 2022

Ik heb veel pokemon kaarten en paar magic the gathering kaarten, ik wist niet dat er een final fantasy tcg was

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen