Skip to main content

hallo!

 

Mijn naam is Kim (27) en ik ben opzoek naar iemand die samen met mij stardew valley of soort gelijke cozy games zou willen spelen.

ik speel ook af en toe wel andere spellen maar het lijkt mij leuk om iemand te leren kennen via gamen.

Hey!

 

Lijkt me wel leuk om een keer te doen als je er voor in bent, of iets anders leuks.

Op welk platform speel je en heb je nog meer "co-op" games?

 

Ik hoor het wel!

 

Gr, Jurre


Hey Kim,

Ik heb ook stardew valley maar echt al zo lang niet meer gespeeld en nooit verder dan jaar 1 gekomen haha. Speel je op PC?


Hey Kim,

Ik heb ook stardew valley maar echt al zo lang niet meer gespeeld en nooit verder dan jaar 1 gekomen haha. Speel je op PC?

hey! 

ik speel het op de PC. er is recentelijk wel een grote update geweest voor stardew valley dus misschien wel leuk om het dan weer te proberen 🙂

wat vorn spellen speel je zelf?


Oeh nice, ja moeten we zeker doen! Zal ik je mijn discord sturen in pb?

Laatste tijd was ik veel bezig met afstuderen dus deed toen een beetje League of Legends, Minecraft en Factorio. Speel jij voor de rest nog meer spellen?


ja is goed stuur maar!

ik speel zelf ook af en toe minecraft. veder speel ik veel cozy games maar ik sta altijd open voor andere games. veel games zijn alleen helaas single player.


Hey, lijkt me leuk om te joinen als jullie nog niet zijn begonnen. :)


Hey @kimboulie, als je nog iemand zoekt. Mij lijkt het ook leuk. Stardew valley is een geweldig spel, maar heb het nog niet eerde co-op gespeeld. Als je nog in interesse hebt mijn discord naam is TalesFromHunrath :D


Hoi, als het kan join ik ook nog graag 🙂. Ik heb het nooit gespeeld maar het lijkt me wel leuk. Minecraft heb ik ook veel gespeeld en zou ik ook graag eventueel samen doen. Op Discord heet ik thomas0595.


Hoi! Ik heb stardew niet zolang geleden om steam gekocht omdat ik op zoek was naar een nieuwe cozy game, maar nog niet heel ver in het spel. Lijkt me wel leuk om dit soort games samen te spelen en er over te praten. 

Ik speel zelf onder andere ook animal crossing, moonstone island en af en toe met vlagen minecraft (en ook andere soort spelen).