Skip to main content

Sportmaatje Leeuwarden

• 11 juli 2023
  • 1 reactie
  • 104 × bekeken

Forum|alt.badge.img+4

Heeeey hallo,
Ik ben nieuw hier:
Djayden, 29 jaar en woon met mijn huisdieren in Leeuwarden.
Ik ken Join Us via mijn werk en nu ik meer behoefte heb aan sociaal contact leek het mij leuk om mij bij deze community aan te sluiten. 

Al snel ontdekte ik de samenwerking met Sportcity waardoor ik daar nu een half jaar kan fitnessen. Daar ben ik ontzettend dankbaar voor. Ik begreep dat er meer mensen zijn die voor Leeuwarden als locatie hebben gekozen. 

Die mensen hoop ik hier te vinden. Het lijkt mij heel fijn om samen te gaan om zo (voor mij) de drempel te verlagen. 

Groetjes,
Djayden

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

missrenate
Forum|alt.badge.img

Hey Djayden! Welkom op de community! 😊

Heel fijn dat je de mogelijkheid krijgt om dat te doen en ik kan me goed voorstellen dat samen met iemand gaan de drempel kan verlagen! Vaak is het spannend om iets (nieuws) alleen te gaan doen en alleen gaan fitnessen zou ik persoonlijk ook moeite mee hebben haha 🙈 dus dat begrijp ik helemaal! Ook is het meteen een mooie kans om nieuwe sociale contacten te krijgen!

Hopelijk reageert er snel iemand die ook uit de omgeving van Leeuwarden komt! ✨ 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen