Skip to main content

spelletjesmiddag

• July 8, 2025
  • 21 reacties
  • 271 × bekeken

Evavanwijlen24
Forum|alt.badge.img+3

Hallo iedereen,

Ik zoek in en om nijmegen een aantal enthousiastelingen voor een drankje en spelletjesmiddag! 

Bord- en kaart, dus voor ieder wat wils? 

Wie doet er mee? 

Ik hoor graag van jullie! 

Liefs Eva 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

21 reacties

Katie
Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • July 10, 2025

Hoi Eva, dat klinkt leuk, als je het nog organiseert zou ik graag meedoen! Welke spelletjes vind jij leuk?

Groetjes Renske

Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • July 10, 2025

Dat klinkt leuk ik kom zelf niet uit Nijmegen (Ruurlo) maar lijkt me leuk om aan te sluiten als je het nog organiseert en welke spellen vind je leuk . Gr. Joeri

Liona
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • July 11, 2025

Heey,

Ik kom zelf niet bepaald uit de buurt van Nijmegen.

Maar het lijkt me wel gezellig om aan te kunnen sluiten :)

NatureGirl Melanie

Heyy, wat een leuk idee! Ik zou graag aan willen sluiten, lijkt me gezellig!

𝑩𝒓𝒊𝒕𝒕.𝒐𝒏.𝒕𝒐𝒖𝒓
Forum|alt.badge.img+8

Hoi Eva, superleuk idee van je! Een spelletjes middag klinkt mij wel heel erg leuk. Wat voor spelletjes speel jij graag? Ik zelf vind Uno, quixx, cluedo en skipbo leuk

KoenBV2000
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • July 11, 2025

Lijkt me op zich ook wel leuk om aan te sluiten. Niet uit omgeving Nijmegen, maar ben er wel zo met de auto.

Evavanwijlen24
Forum|alt.badge.img+3

Hoi Eva, dat klinkt leuk, als je het nog organiseert zou ik graag meedoen! Welke spelletjes vind jij leuk?

Groetjes Renske

Wow reacties! 

Haha nog niet gezien 😅

Nou waar houd ik niet van... 

Bvb Zweeds pesten, jokeren, kezen, beverbende, kraantje de voorste, yatzee, mens erger je niet, quizspellen of spellen op tijd laats weer eens pim pam pet gedaan.... dat was echt lang geleden! 

#jeugdsentiment 😆

Evavanwijlen24
Forum|alt.badge.img+3

Dat klinkt leuk ik kom zelf niet uit Nijmegen (Ruurlo) maar lijkt me leuk om aan te sluiten als je het nog organiseert en welke spellen vind je leuk . Gr. Joeri

Hai, 

Tuurlijk kun je aansluiten, wees welkom! Voor de spellen zie hierboven, maar in principe maakt het me niet zoveel uit. Het gaat om het samenzijn🤗

Evavanwijlen24
Forum|alt.badge.img+3

Heey,

Ik kom zelf niet bepaald uit de buurt van Nijmegen.

Maar het lijkt me wel gezellig om aan te kunnen sluiten :)

Hai, 

Tuurlijk, sluit gezellig aan! Ik ben benieuwd naar iedereen 🤗

Gezellig! 

Evavanwijlen24
Forum|alt.badge.img+3

Heyy, wat een leuk idee! Ik zou graag aan willen sluiten, lijkt me gezellig!

Hai melanie, 

Gezellig! 

Evavanwijlen24
Forum|alt.badge.img+3

Hoi Eva, superleuk idee van je! Een spelletjes middag klinkt mij wel heel erg leuk. Wat voor spelletjes speel jij graag? Ik zelf vind Uno, quixx, cluedo en skipbo leuk

Jaa cluedo! 

Heb je die en kun je die evt meenemen? 

Ik hoor het graag! 

Evavanwijlen24
Forum|alt.badge.img+3

Lijkt me op zich ook wel leuk om aan te sluiten. Niet uit omgeving Nijmegen, maar ben er wel zo met de auto.

OOK helemaal goed! 

Welkom bij de club 🤗

𝑩𝒓𝒊𝒕𝒕.𝒐𝒏.𝒕𝒐𝒖𝒓
Forum|alt.badge.img+8

Jaa cluedo! 

Ik hoor het graag! 

Hoi Eva, cluedo heb ik helaas niet. Heb het zelf een x op school gespeeld tijdens een les!

Evavanwijlen24
Forum|alt.badge.img+3

Even voor iedereen

Naast jullie reacties ken ik nog wat mensen 

Van join us die wellicht mee willen doen, dames én heren. 

Dit lijkt me dan een mooie club grootte en ik heb er eigenlijk liever niet nog meer mensen bij. Vanwege de drukte. 

Kunnen jullie me een pb sturen zodat we telefoongegevens kunnen uitwisselen en we een appgroep kunnen maken? 

Evavanwijlen24
Forum|alt.badge.img+3

Jaa cluedo! 

Ik hoor het graag! 

Hoi Eva, cluedo heb ik helaas niet. Heb het zelf een x op school gespeeld tijdens een les!

Ah wie weet, kunnen we die nog ergens vinden 

Evavanwijlen24
Forum|alt.badge.img+3

Jaa cluedo! 

Ik hoor het graag! 

We kunnen wel weerwolven! Makkelijk zelf te maken 🤗

𝑩𝒓𝒊𝒕𝒕.𝒐𝒏.𝒕𝒐𝒖𝒓
Forum|alt.badge.img+8

Jaa cluedo! 

Ik hoor het graag! 

Aaah, heel leuk!!

Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • July 12, 2025

Jaa cluedo! 

Ik hoor het graag! 

Aaah, heel leuk!!

Hey als jullie willen kan ik wel cluedo meenemen heb wel de oude versie ervan :)

𝑩𝒓𝒊𝒕𝒕.𝒐𝒏.𝒕𝒐𝒖𝒓
Forum|alt.badge.img+8

Hoi Eva, ik heb jou bericht verplaatst van de categorie reizen & activiteiten naar gaming & sport. Zo is je bericht beter vindbaar op de community :)

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • July 13, 2025

Jammer, Ik zie dat de spelletjesclub al vol zit. Mocht er nog plek zijn dan laat maar weten :)

Lau25
Forum|alt.badge.img+1
  • Contributer
  • July 18, 2025

Hallo iedereen,

Ik zoek in en om nijmegen een aantal enthousiastelingen voor een drankje en spelletjesmiddag! 

Wie doet er mee? 

Liefs Eva 

Hoii Eva,

Zal mij even voorstellen, Laura 25 jaar ben best vaak in Nijmegen te vinden.

Hartstikke leuk initiatief van je! Ik sluit mij graag aan en als ik wat kan doen hoor ik het graag😀

Hallo iedereen,

Wie doet er mee? 

Liefs Eva