Sinterklaas is weer in het land

  • 21 November 2023
  • 7 reacties
  • 100 × bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Wij thuis doen eigenlijk niet zo veel aan Sinterklaas aangezien we geen jonge kinderen meer hebben. We vieren wel Sinterklaas in de join us groep. De afgelopen jaren hebben we zo’n dobbelspel gedaan waarbij iedereen een paar cadeautjes mee neemt en je bij bepaalde gooien het cadeautje moet doorgeven, ruilen, afpakken enz. 

Hebben jullie nog plannen voor Sinterklaas? 


7 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Klinkt gezellig zeg! Ik heb al jaren geen sint meer gevierd, maar we komen wel altijd met de familie samen rond kerst. Ik ben wel een grote fan van kerst altijd 😁

Reputatie 7
Badge +11

Nope, wij slaan het al lange tijd over. Waren er ook al vroeg achter als kind zijnde.

Enige wat ik aan Sinterklaas nog ga doen is 9 dagen na Sinterklaas met m'n fysieke groep, verder niks. 

Moest een cadeautje voor iemand uit de groep én voor mezelf kopen van 10 Euro in totaal. Heb mezelf metéén overgeslagen want dat laatste, iets voor mezelf kopen vind ik echt pure onzin. Dat kan ik altijd wel doen. 

Daarnaast is het mijn eigen zuurverdiende geld en ben ik nu al enigzins bezig met kerstinkopen voor maar liefst 6 mensen dus tja... Verjaardag van mijn jongere zus is ook snel.

Verder ga ik m'n verjaardag (twee dagen vóór Sinterklaas, rot verjaardagsdatum) en Kerst vieren. 

Reputatie 4
Badge +3

Nee ik vier het niet meer. Alleen nog kerst met de familie. Wel een leuk idee zo Luna.

Reputatie 7
Badge +14

Normaliter maak ik elk jaar kindjes blij met een bezoek, dit jaar ervoor gekozen om een jaar te skippen. Wel hebben we pakjes avond 2 december bij mijn ouders voor de kleinkinderen.

Reputatie 3
Badge +3

Helaas geen plannen, ik doe meestal mee met intochten alleen dit jaar ook overgeslagen en volgend jaar weer van de partij :) 

Reputatie 3
Badge +3

Helaas niet nee, al echt jaren niet meer. Misschien leuk om met join us te doen.

Badge +1

Krijg een chocolade letter van mn ouders en een december kalender voor de rest doen we er niets aan, ben al blij dat ik dat krijg

Reageer