Skip to main content

Schaatsen in Rotterdam (november/december)

Toon eerste bericht

32 reacties

Bramdeman
Forum|alt.badge.img+1
  • Supercharger
  • 15 reacties
  • 28 november 2022

Alright, even kijken, ik heb nu genoeg mensen die de DP hebben ingevuld om een datum te kunnen prikken. Het wordt zondag 11 december en dan lijkt mij het leukst om in de loop van de middag te gaan tot ergens 's avonds. Laten we dus om 15:00 uur afspreken bij de schaatsbaan (precieze locatie moeten we dan maar even bespreken).

@Dawolfer Snap ik, wellicht kunnen we ook nog een keer door de week doen, maar voor nu lijken er veel mensen op deze datum te kunnen, dus welkom om aan te sluiten :) En om 5 uur is het al donker, dus die sfeer komt wel goed denk ik.

Voor goede communicatie lijkt het mij handig om een whatsapp groepje aan te maken, maar geen idee of mensen graag hun telefoon nummer delen. Is er een optie om op discord een event aan te maken oid? Mensen die hier ervaring mee hebben?

Bramdeman
Forum|alt.badge.img+1
  • Supercharger
  • 15 reacties
  • 28 november 2022

Voel je trouwens vrij om te joinen als je de datumprikker niet hebt ingevuld, hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 2 december 2022

Zijn er al aanmeldingen binnen? 😊
Ik kreeg trouwens net een mailtje binnen dat het ook mogelijk is om binnenkort op het dak van de Bijenkorf te schaatsen. Ook heel tof voor mensen die interesse hebben 

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Myth
  • 649 reacties
  • 2 december 2022

Lekker bezig en goed dat je ze een herinnering stuurt @Bramdeman 

Bramdeman
Forum|alt.badge.img+1
  • Supercharger
  • 15 reacties
  • 4 december 2022

Oké, volgende week is het dus al zover. Zou iedereen die van plan is te komen hier even een checkje willen geven of dit bericht willen liken? Dan weten we met hoeveel we zijn.

Verder leek het mij wel zo gezellig om achteraf ook met elkaar een hapje te eten als mensen daar voor in zijn. Maar dat kunnen we allemaal ter plekke bedenken.

Ik heb er in elk geval zin in, tot volgende week!

Rochella
  • Auteur
  • 504 reacties
  • 5 december 2022

@Bramdeman helaas kan ik er niet bij zijn. Ben ingedeeld op het werk van 12-20.00 en aangezien het al overdag is gaat het voor mij niet lukken om dan later aan te sluiten. Ik hoop dat de opkomst nog steeds heel groot is en dat het een leuke middag wordt voor jullie!

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 19 december 2022

Heeft deze meeting nog plaatsgevonden? Ik heb eigenlijk best benieuwd hoe het was 😊

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen