Skip to main content

Hallo allemaal. 
mij ben Marc en wil voor de liefhebbers een watchapp groep maken. Voor schaakliefhebbers binnen Join Us. Om schaaktoernooitjes te organiseren en over onze passie praten. En naar schaaktoernooien gaan. Ik zelf zit bij schaakvereneging Almelo. En ben dan ook lid van de KNSB en heb op chessity koning 2 niveau gehaald. Dus je kunt van mij vanuit gaan dat ik goed ben. Wie lijkt dit wat hoor van jullie? Misschien ontstaan er dan ook leuke contacten hier uit. Groetjes Marc

Kan je via Discord joinen tot de whatsapp groep. Stuur me daar een privé bericht kan niet via dit kanaal. 

De reden dat ik een schaakclub wil opzetten is omdat ze bij schaakvereneging Almelo en andere verenigingen geen les geven aan jongeren of volwassenen die willen schaken. Latere talentjes noem ik die voor hun wil ik zijn als schaaktrainer en ervarings schaker omdat ik het ook zelf had moeten doen de les stof. Dus stuur mij een bericht als er interesse is en dan zorg ik voor de rest. Het maak dus bij mij niet uit of je nu wel of niet kunt schaken iedereen heeft wel talent. Zelf heb ik op chessity koning 2 niveau dus kan je goed helpen hier in. Laat maar weten wie dit wil. En dan maken we er samen een mooie schaak reis van. En doen we toernooitjes en kunnen we als er mensen lid zijn van de KNSB ook naar toernooien gaan. Vriendelijke schaakgroetjes Marc

kan ook een Discord, singnal of Facebook groep aan maken om dit te bespreken wat jullie leuk lijkt

De Facebook groep is gelanceerd Schaakclub the Queen’s Gambit Nederland het is privé dus niemand in mee kijken iedereen kan wel toegevoegd worden maar dit deel ik wel van te voren. Dus niemand komt er zo maar in voor de veiligheid wie wil. 

Reageer