Samen sporten omgeving Gelderland

  • 14 June 2023
  • 3 reacties
  • 137 × bekeken

Reputatie 2
Badge +4

Hoi mijn is Jacob, 22 zelf doe ik aan fitness bijna elke dag. Ik zou het tof vinden om samen met iemand te gaan sporten in de sportschool want samen sporten dat doe ik bijna nooit. Laat het mij weten of het je wat lijkt, of je nou wel of geen ervaring hebt. Ik sta open om mijn ervaringen te delen :). Mocht je dat willen. Ik kom uit Gendt, Gelderland en ben regelmatig in Amstelveen, Noord-Holland.
Ik sta trouwens ook open om andere activiteiten te doen ik heb namelijk veel vrije tijd en weinig vrienden.

Groetjes Jacob


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Hey Jacob!

 

Wat tof dat je bijna elke dag fitness doet, ben daar stiekem wel jaloers op. Ik doe het zelf niet omdat ik te onzeker ben om in mijn eentje te gaan, ha ha. Ik lees dat je regelmatig in Amstelveen bent! Ik ben net nieuw komen wonen in Amstelveen. Lijkt me leuk om elkaar te leren kennen, en eens een activiteit te plannen! (Zoals samen sporten!)

Davy

Reputatie 1
Badge +3

He Jacob 

Ik ga ook naar Amstelveen om daar te gaan sporten welke sportschool ga jij daar.

Gr Jesse 

Reputatie 2
Badge +4

Hey Jesse. Ik heb nooit gereageerd op deze reactie, sorry daarvoor.
Ik woon niet meer in Amstelveen maar als ik daar ben 1x in de maand dan sport ik bij de basic-fit.