Skip to main content

Samen sporten

• June 24, 2025
  • 7 reacties
  • 202 × bekeken

Liona
Forum|alt.badge.img+6

Heey Heey, 

Ik probeer al enige tijd te sporten, helaas lukt het me niet omdat ik de drempel te hoog vind. 

Sporten vind ik heerlijk om te doen maar ik mis een sport maatje.

Is er toevallig iemand in omgeving Noord Holland (IJmuiden, Beverwijk, Haarlem) die ook een sport maatje zoekt? Dit mag ook uiteraard voor wandelen zijn ik probeer dit ook op te pakken :)

Laat gerust een reactie achter! En wie weet gaan we samen wandelen/sporten. 

7 reacties

KitCat
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • June 24, 2025

Heyy ​@Liona, ik heb je topic in een andere categorie gezet :)

Forum|alt.badge.img+3

Hoi Liona, 

Een vriendinnetje dat ik via Join Us heb leren kennen, woont in Haarlem. Wij gingen vaak samen sporten met onze abonnementen van de Mind Us Sportcity-campagne. Helaas zijn die afgelopen, maar wie weet kunnen we een keer met zijn drietjes afspreken? Ik zoek zelf ook een sportmaatje, maar worstel tegelijkertijd ook met weinig zin hebben en vermoeidheidsklachten.

Stuur me een PB als het je leuk lijkt, goed? 

Forum|alt.badge.img+2
  • Contributer
  • July 10, 2025

Hoi Liona, ik zie je berichtje nu pas maar toevallig ben ik ook op zoek naar een sportmaatje.

Ik herken het helemaal wat je zegt dat sporten een hoge drempel kan zijn, had er zelf ook wat moeite mee voordat ik begon met sporten.

Ik doe zelf aan sportschool en ook hou ik wel van wandelen. Ik woon in Velserbroek wat dichtbij ijmuiden ligt.

Als je het leuk lijkt, kun je mij altijd een pb sturen en wie weet kunnen we wel eens wat afspreken. Of het wandelen is of sporten, ik sta voor alles altijd open.

Liona
Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Moderator
  • July 10, 2025

Ik heb jullie beide een privé berichtje gestuurd :) 

Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • July 24, 2025

Hoi Liona, 

Een vriendinnetje dat ik via Join Us heb leren kennen, woont in Haarlem. Wij gingen vaak samen sporten met onze abonnementen van de Mind Us Sportcity-campagne. Helaas zijn die afgelopen, maar wie weet kunnen we een keer met zijn drietjes afspreken? Ik zoek zelf ook een sportmaatje, maar worstel tegelijkertijd ook met weinig zin hebben en vermoeidheidsklachten.

Misschien ver gezocht, maar als jullie een keertje ietsjes in de buurt van Amsterdam afspreken zou het mij leuk lijken mee te doen >_<

Forum|alt.badge.img+3

Hoi Liona, 

Misschien ver gezocht, maar als jullie een keertje ietsjes in de buurt van Amsterdam afspreken zou het mij leuk lijken mee te doen >_<

Dat gebeurt sowieso, want ik woon er en zij ook in de buurt. We kunnen misschien wel een keer afspreken. Laat maar van je horen, hoor.

Forum|alt.badge.img+3

Liona! Ik had je privé-berichtje beantwoord.

Mijn sportschoolabonnement staat het mij momenteel toe om mensen voor 2 weken gratis lid te maken, no strings attached. Laat het me vooral weten als je daar zin in hebt ;-)

Ik weet hoe spannend het is om naar de sportschool te beginnen te gaan als je nog geen idee hebt wat je eigenlijk aan het doen bent of waar de apparaten goed voor zijn, maar het valt echt reuze mee als je eenmaal op dreef bent.

Groetjes