Samen op wintersport vakantie?

  • 28 December 2023
  • 3 reacties
  • 199 × bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Hoi iedereen!
Zijn er wintersport liefhebbers hier? Lijkt mij leuk om met een groepje (leeftijd ongeveer tussen 20-25) op wintersport te gaan.
Ik ben wel gebonden aan schoolvakanties en werkend in midden Nederland, dus dat betekent dat ik in de week van 17 tot 24 februari 2024 beschikbaar ben. 
Ben een aantal jaar op wintersport geweest en na een drie jaar lijkt het mij weer leuk om eens te gaan! Lijkt het jou ook leuk? Stuur even een dm, dan kunnen we kijken of we een groepje mensen samen kunnen krijgen!


3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Ik heb je topic titel aangepast zodat de vraag duidelijker is.

Reputatie 4
Badge +6

Echt op een wintersportvakantie lijkt mij een beetje een te grote stap! Wel zou ik het leuk vinden om te leren skieën/snowboarden in een bepaald centrum daarvoor in NL. Ik heb het namelijk nog nooit gedaan. 

 

Misschien zijn daar ook liefhebbers voor. Sorry dat dit berichtje niet helemaal een antwoord is op jouw berichtje @Alyscaro 

Misschien is hier ook wel animo voor. En lijkt het jou ook leuk✌️ dat jij misschien meer ervaring hebt hoe zoiets te regelen. En dat je wellicht tips kan geven hoe bepaalde vaardigheden het beste onder de knie te krijgen.  

Reputatie 1
Badge +2

Lijkt mij leuk, al ben ik helaas ook vakantie gebonden en regio noord..

Maar net zoals @Michael1994 ook al zei, lijkt het mij ook leuk om anders in Nederland een keer naar Snowworld of iets te gaan?

Reageer