Skip to main content

Samen naar Arcade hall in Noord-Brabant

• July 23, 2025
  • 12 reacties
  • 165 × bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hoi allemaal,

Mijn naam is Chelsea en het lijkt me leuk om met een aantal enthousiaste gamers een keer naar een arcade hall te gaan ergens in Noord-Brabant. Om zo nieuwe mensen te leren kennen en eventuele vriendschappen te vormen. Mocht je interesse hebben of een leuke gamehall kennen, stuur me dan een DM.

EDIT:

Kosten voor de entree van de arcadehal zullen wel voor eigen zak zijn. Maar dit is meestal onder de 20 euro voor 1,5-2 uur unlimited gamen

Bericht van Join Us
Dit is een initiatief van een member. Join Us heeft hierop geen toezicht en draagt geen verantwoordelijkheid voor de groepsapp, berichten en/of activiteiten die hieruit voortkomen. Ontmoet mensen die je online leert kennen altijd op een veilige manier.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

12 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Master
  • July 23, 2025

Lijkt me ook leuk! Ben al een keer naar de gamebox in den Bosch geweest

Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • July 23, 2025

Hoi Chelsea,

Ik heb een disclaimer bij je tekst gezet.

Helaas woon ik te ver om te zeggen ik ga gezellig mee. Maar wens jullie alvast een leuke dagje gamen.

Daan
Forum|alt.badge.img+4
  • Enthusiast
  • July 23, 2025

Wat een leuk idee.

I'm inn! 

Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • July 26, 2025

Waar in Noord-Brabant? 😀

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Enthusiast
  • July 27, 2025

@Koen007 

Dat weet ik nog niet. Ik dacht in hou het breed om zoveel mogelijk mensen te krijgen, want ik vind het zelf niet erg om een beetje te reizen. Dus als je een idee hebt voor locatie, laat het maar weten. Ik wil het liefst ook een WhatsApp groep aanmaken met iedereen die mee wil, zodat we dit soort dingen makkelijk kunnen bespreken

Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • July 29, 2025

Lijkt mij ook wel leuk om mee te gaan. Met van die all in arcades heb ik alleen ervaring in vlissingen. Die is wel prima maar te ver voor jullie

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Enthusiast
  • August 17, 2025

Hoi allemaal,

Even een update.

Er zijn al een aantal mensen die interesse hebben getoond om mee te gaan, dus ik zou graag een whatsapp groep willen starten met iedereen, zodat we alle details kunnen bespreken zoals waar en wanneer we gaan. Dus zou iedereen die mee wilt gaan mij een DM kunnen sturen met je nummer? Dan zorg ik ervoor dat die whatsapp groep er komt. Mochten mensen nog geinteresseerd zijn, maar nog niet hebben gereageerd, kan dat natuurlijk nog altijd. 

Harm
Forum|alt.badge.img+6
  • Hero
  • August 17, 2025

Ik kom ook uit brabant!! Kan ik nog aansluiten?

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Enthusiast
  • August 18, 2025

@Harm 

Tuurlijk!

Ik ben momenteel bezig met een whatsapp groep aanmaken voor iedereen die mee wilt gaan, dus als je jouw telefoonnummer kan doorsturen naar mij via DM, zou dat heel fijn zijn. 

originalsanne
Forum|alt.badge.img+3

Mij lijkt wel leuk alleen wanneer ga je naar een argade hal

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Enthusiast
  • August 23, 2025

@originalsanne Dat hebben we nog niet besloten. Ik ben bezig met een whatsapp groep aanmaken, dus als je geinterresseerd bent kun je mij je telefoonnummer doorsturen, dan kan ik je toevoegen en kunnen we met z'n alle bespreken wanneer en waar we gaan

originalsanne
Forum|alt.badge.img+3

Oké is goed