Skip to main content
Enthusiast
July 23, 2025

Samen naar Arcade hall in Noord-Brabant

• July 23, 2025
  • 12 reacties
  • 189 × bekeken

Hoi allemaal,

Mijn naam is Chelsea en het lijkt me leuk om met een aantal enthousiaste gamers een keer naar een arcade hall te gaan ergens in Noord-Brabant. Om zo nieuwe mensen te leren kennen en eventuele vriendschappen te vormen. Mocht je interesse hebben of een leuke gamehall kennen, stuur me dan een DM.

EDIT:

Kosten voor de entree van de arcadehal zullen wel voor eigen zak zijn. Maar dit is meestal onder de 20 euro voor 1,5-2 uur unlimited gamen

Bericht van Join Us
Dit is een initiatief van een member. Join Us heeft hierop geen toezicht en draagt geen verantwoordelijkheid voor de groepsapp, berichten en/of activiteiten die hieruit voortkomen. Ontmoet mensen die je online leert kennen altijd op een veilige manier.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

12 reacties

ChembraAuteur
Enthusiast
August 23, 2025

@originalsanne Dat hebben we nog niet besloten. Ik ben bezig met een whatsapp groep aanmaken, dus als je geinterresseerd bent kun je mij je telefoonnummer doorsturen, dan kan ik je toevoegen en kunnen we met z'n alle bespreken wanneer en waar we gaan

originalsanne
Hero
August 24, 2025

Oké is goed 

Sannevnistelrooy