Skip to main content

Poolen omgeving Doetinchem

• August 25, 2025
  • 5 reacties
  • 83 × bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hi!

Ben Rene, 24 jaar, kom uit Winterswijk en ben op zoek naar nieuwe contacten :)

Vind zelf poolen / bowlen erg leuk om te doen, ben er ontzettend slecht in, maar daar zit dus zeker ruimte voor oefening en verbetering!

Poolen doe ik graag in Doetinchem, maar dichter bij Winterswijk/Arnhem kan eventueel ook.

Mocht je een keer samen een potje willen doen? Stuur dan even een berichtje :D

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

DylQuest
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • August 27, 2025

Hey Rene,

Bowlen dat kan ik echt niet. Alleen met van die hekjes of op de Wii/switch.

Ik ben graag je oefentegenstander met poolen hoor. Onder het genot van een drankje maakt de uitslag al niet meer uit ;) 

Forum|alt.badge.img+2

Hey!

Haha, ja ik ben in beide best wel heel slecht, maar dat moet wel goedkomen! Poolen vind ik in ieder geval geweldig.

Kom je een beetje uit de buurt?

Groetjes

Rene

DylQuest
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • August 27, 2025

Laten we het even in de privé verder gaan :)

Flowerrtje
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • August 27, 2025

Hoi hoi!

Wat leuk, een medeAchterhoeker😄.

Oefening baart kunst, als t beter maakt.. ik heb het voor elkaar gekregen om in 2 uur tijd maar 3 kegels te raken😁

Wat doe je nog meer graag buiten bowlen/poolen?

En wist je al dat er een bowling/poolen/darten etc. Centrum komt in Doetinchem?!

Forum|alt.badge.img+2

Klopt! Boven Mingle, toch? Of tenminste daar zag ik wat hangen..

Ben vaak te vinden bij mij vriendin, daarnaast werk ik fulltime en heb ik er nog een bedrijfje in de IT naast, dus dat kost vooral veel tijd. In het verleden en heel af en toe nog wel eens een rondje hardlopen, maar dit komt zo weinig voor de laatste tijd dat het eigenlijk niet meer echt telt als sporten :p