Pokemon

  • 9 April 2023
  • 16 reacties
  • 316 × bekeken

Reputatie 4
Badge +8

Hallo! Ik vroeg me af of er mensen zijn die van Pokemon houden, ik ben zelf een grote Pokemon fan en ik zou het leuk vinden om er met mensen over te praten en samen games te spelen. Ik speel op de Nintendo Switch en de 3DS, dus het zou ook leuk zijn om je friendcode te sturen via dm zodat ik je kan toevoegen!


16 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Ben niet zo'n heel grote Pokémon fan meer maar ik heb de volgende games gespeeld:

Pokémon Diamond & Pearl (DS)

Pokémon Heartgold & Soul Silver (DS)

Pokemon Explorers; Red Team, Blue Team, Of Darkness, Of Time, Of Sky (allemaal DS, je hebt er ook een voor de 3DS en een remake voor Switch)

Pokemon Y (3DS)

 

Zit te overwegen toch nog te kijken voor Pokémon Violet en misschien Arceus.

 

Reputatie 1
Badge +4

Ik spel wel eens Pokemon en ik heb Nintendo switch 

Reputatie 4
Badge +8

Ben niet zo'n heel grote Pokémon fan meer maar ik heb de volgende games gespeeld:

Pokémon Diamond & Pearl (DS)

Pokémon Heartgold & Soul Silver (DS)

Pokemon Explorers; Red Team, Blue Team, Of Darkness, Of Time, Of Sky (allemaal DS, je hebt er ook een voor de 3DS en een remake voor Switch)

Pokemon Y (3DS)

 

Zit te overwegen toch nog te kijken voor Pokémon Violet en misschien Arceus.

 

Super leuk! Ik speel zelf op het moment nu Pokemon Violet en ik raad em zeker aan! Zou je me ook je Switch code willen sturen? Je speelt toch ook Zelda?

Groetjes, Patou.

Reputatie 4
Badge +8

Ik spel wel eens Pokemon en ik heb Nintendo switch 

Welke games heb je allemaal? 

Groetjes, Patou.

Reputatie 7
Badge +11

Ben niet zo'n heel grote Pokémon fan meer maar ik heb de volgende games gespeeld:

Pokémon Diamond & Pearl (DS)

Pokémon Heartgold & Soul Silver (DS)

Pokemon Explorers; Red Team, Blue Team, Of Darkness, Of Time, Of Sky (allemaal DS, je hebt er ook een voor de 3DS en een remake voor Switch)

Pokemon Y (3DS)

 

Zit te overwegen toch nog te kijken voor Pokémon Violet en misschien Arceus.

 

Super leuk! Ik speel zelf op het moment nu Pokemon Violet en ik raad em zeker aan! Zou je me ook je Switch code willen sturen? Je speelt toch ook Zelda?

Groetjes, Patou.

Hey Patou / @Leoiice !

Zodra ik mijn volgende salaris binnen heb ga ik er zeker voor kijken en overwegen (tot nu toe zakt ie in prijs dus da's mooi) en tuurlijk, ik zal je mijn Switch vriendcode sturen in een pb'tje!

Ik speel zeker Zelda en doe dit al bijna 12 jaar, al valt de nieuwste Zelda game mij persoonlijk nogal tegen en zal ik zeer waarschijnlijk de sequel ervan echt volledig skippen; maar dat komt vooral omdat ik de oude games veel heb gespeeld en ik de oudere speelwijze wat leuker vond.

Naast de eerder genoemde Pokemon games had ik trouwens ook nog Pokemon Platinum (met Giratina) gespeeld bedenk ik mij nu.

Reputatie 4
Badge +8

Ben niet zo'n heel grote Pokémon fan meer maar ik heb de volgende games gespeeld:

Pokémon Diamond & Pearl (DS)

Pokémon Heartgold & Soul Silver (DS)

Pokemon Explorers; Red Team, Blue Team, Of Darkness, Of Time, Of Sky (allemaal DS, je hebt er ook een voor de 3DS en een remake voor Switch)

Pokemon Y (3DS)

 

Zit te overwegen toch nog te kijken voor Pokémon Violet en misschien Arceus.

 

Super leuk! Ik speel zelf op het moment nu Pokemon Violet en ik raad em zeker aan! Zou je me ook je Switch code willen sturen? Je speelt toch ook Zelda?

Groetjes, Patou.

Hey Patou / @Leoiice !

Zodra ik mijn volgende salaris binnen heb ga ik er zeker voor kijken en overwegen (tot nu toe zakt ie in prijs dus da's mooi) en tuurlijk, ik zal je mijn Switch vriendcode sturen in een pb'tje!

Ik speel zeker Zelda en doe dit al bijna 12 jaar, al valt de nieuwste Zelda game mij persoonlijk nogal tegen en zal ik zeer waarschijnlijk de sequel ervan echt volledig skippen; maar dat komt vooral omdat ik de oude games veel heb gespeeld en ik de oudere speelwijze wat leuker vond.

Naast de eerder genoemde Pokemon games had ik trouwens ook nog Pokemon Platinum (met Giratina) gespeeld bedenk ik mij nu.

Ik snap dat je dan de nieuwste Zelda niet zo leuk vind, maar voor mij is het de eerste die ik had gespeeld, en toen ging ik de oudere spelen. En ik vond de trailers voor het vervolg wel cool, maar ik denk wel dat ze wat meer hadden kunnen doen. Na een paar jaar met geen nieuwe game/updates hadden ze echt wel meer hun best kunnen doen maar ja. Je kan niet voor alles vragen.

Reputatie 4
Badge +2

Ik ben een fan van Pokémon.

Ik speelde vroeger op mijn DS Platinum en kijk nog steeds naar de series en films.

Sinds Januari heb ik een switch gekocht en speel ik Scarlet.

Soms speel ik ook nog wel eens Pokémon go.

 

Wat is jullie lievelings Pokémon?

Mijn pokémon is Infernape.

Als ik 6 pokemons zou kiezen op lieveling en niet hoe sterk ze samen zijn zijn het:

Infernape, Lucario, Charizard x, Greninja, Cinderace en Zoroark.

Wat zou die van jullie zijn?

 

 

 

Hoi, ik heb volgens mij ooit kort Pokémon gespeeld op de gameboy. Vooral mijn broers speelde dat heel vaak. Een aantal jaren later had hij zelfs ook een Pokémon gameboy spel op de computer gedownload en weer lekker gespeeld. Best leuk, alleen weet ik helemaal niet meer waar hij dat heeft gedownload. Ik had het schijnbaar ook kort gehad ofzo.

Reputatie 4
Badge +8

Ik ben een fan van Pokémon.

Ik speelde vroeger op mijn DS Platinum en kijk nog steeds naar de series en films.

Sinds Januari heb ik een switch gekocht en speel ik Scarlet.

Soms speel ik ook nog wel eens Pokémon go.

 

Wat is jullie lievelings Pokémon?

Mijn pokémon is Infernape.

Als ik 6 pokemons zou kiezen op lieveling en niet hoe sterk ze samen zijn zijn het:

Infernape, Lucario, Charizard x, Greninja, Cinderace en Zoroark.

Wat zou die van jullie zijn?

 

 

 

Hey! Er zijn zo veel leuke, het is echt moeilijk om te kiezen voor mij.


Maar als ik er 1 echte favoriete moest kiezen zou het Eevee zijn.
Andere die ik leuk vind zijn: Axew, Wooper, Pancham, Alolan Vulpix en nog zoo veel meer.
Mijn favoriete starter is Oshawott/Rowlet en mijn favoriete Generatie is 5, Black en White era ^^
 

Reputatie 4
Badge +2

Ik ben een fan van Pokémon.

Ik speelde vroeger op mijn DS Platinum en kijk nog steeds naar de series en films.

Sinds Januari heb ik een switch gekocht en speel ik Scarlet.

Soms speel ik ook nog wel eens Pokémon go.

 

Wat is jullie lievelings Pokémon?

Mijn pokémon is Infernape.

Als ik 6 pokemons zou kiezen op lieveling en niet hoe sterk ze samen zijn zijn het:

Infernape, Lucario, Charizard x, Greninja, Cinderace en Zoroark.

Wat zou die van jullie zijn?

 

 

 

Hey! Er zijn zo veel leuke, het is echt moeilijk om te kiezen voor mij.


Maar als ik er 1 echte favoriete moest kiezen zou het Eevee zijn.
Andere die ik leuk vind zijn: Axew, Wooper, Pancham, Alolan Vulpix en nog zoo veel meer.
Mijn favoriete starter is Oshawott/Rowlet en mijn favoriete Generatie is 5, Black en White era ^^
 

Hey, Ja dat is zeker zo zijn tal van leuke pokémons.

 

Dat snap ik zit ook wel denk ik in mijn top 20 haha😅

Jij bent een liefhebber van pokémons die schattig ze zijn of niet?

Wat vind je van Grookey? Die vindt ik zelf heel schattig en grappig.

Reputatie 4
Badge +8

Ik ben een fan van Pokémon.

Ik speelde vroeger op mijn DS Platinum en kijk nog steeds naar de series en films.

Sinds Januari heb ik een switch gekocht en speel ik Scarlet.

Soms speel ik ook nog wel eens Pokémon go.

 

Wat is jullie lievelings Pokémon?

Mijn pokémon is Infernape.

Als ik 6 pokemons zou kiezen op lieveling en niet hoe sterk ze samen zijn zijn het:

Infernape, Lucario, Charizard x, Greninja, Cinderace en Zoroark.

Wat zou die van jullie zijn?

 

 

 

Hey! Er zijn zo veel leuke, het is echt moeilijk om te kiezen voor mij.


Maar als ik er 1 echte favoriete moest kiezen zou het Eevee zijn.
Andere die ik leuk vind zijn: Axew, Wooper, Pancham, Alolan Vulpix en nog zoo veel meer.
Mijn favoriete starter is Oshawott/Rowlet en mijn favoriete Generatie is 5, Black en White era ^^
 

Hey, Ja dat is zeker zo zijn tal van leuke pokémons.

 

Dat snap ik zit ook wel denk ik in mijn top 20 haha😅

Jij bent een liefhebber van pokémons die schattig ze zijn of niet?

Wat vind je van Grookey? Die vindt ik zelf heel schattig en grappig.

Grookey is zeker schattig, zelf koos ik alleen voor Sobble in die game, maar ik vond ze allemaal wel leuke opties.

Badge

Ik ben ooit begonnen met pokemon Red op de gameboy! Ik vond het wel echt lastig om door shield te komen, maat Scarlet is wel echt een leuke toevoeging aan de serie!

Badge +1

Hoii hoii.

 

Ik vind pokemon ook leuk en heb een switch waar ik nu geen spellen op heb.

Ik ben wel een noob maar vind het wel leuk om samen te spelen.

 

Groetjes

Badge

Ik ben ook een grote Pokemon fan! 

Ik speel momenteel Pokemon Ultra Moon, Shield, Y, Legends Arceus en Lets go! (Ik kan niet 1 spel tegelijk uitspelen..

Ik heb Scarlet/Violet, Shining Pearl, Moon, Fire Red/Leaf Green uitgespeeld.

Mijn favoriete Pokémon is Yamask! :)

Naast Pokémon speel ik super graag Zelda BOTW en TOTK. Bij beide spellen heb ik 200+ uur en ik praat graag over beide spellen. Je kan me toevoegen op Discord als je interesse hebt :)

* Mustachyy

Reputatie 4
Badge +8

Ik ben ook een grote Pokemon fan! 

Ik speel momenteel Pokemon Ultra Moon, Shield, Y, Legends Arceus en Lets go! (Ik kan niet 1 spel tegelijk uitspelen..

Ik heb Scarlet/Violet, Shining Pearl, Moon, Fire Red/Leaf Green uitgespeeld.

Mijn favoriete Pokémon is Yamask! :)

Naast Pokémon speel ik super graag Zelda BOTW en TOTK. Bij beide spellen heb ik 200+ uur en ik praat graag over beide spellen. Je kan me toevoegen op Discord als je interesse hebt :)

* Mustachyy

Super Leuk :) Ik moet ttok nog kopen hhaha maar ik ga het zeker ooit nog spelen.
Wat is je Discord dan voeg ik je ff toe.
Groetjes, Patou.

Reputatie 4
Badge +8

Hoii hoii.

 

Ik vind pokemon ook leuk en heb een switch waar ik nu geen spellen op heb.

Ik ben wel een noob maar vind het wel leuk om samen te spelen.

 

Groetjes

Is goed! Stuur je code maar door :)
 

Reageer