(Playstation) game buddies gezocht

  • 13 April 2024
  • 5 reacties
  • 108 × bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Hi all! Zoals in mijn voorsteltopic benoemd staat, houd ik erg van gamen. Ik vroeg mij af of er mensen zijn die het leuk zouden vinden om eens samen te gamen. Zelf heb ik een Playstation, maar middels crossplay kan natuurlijk ook. Ik kan evt. ook via mijn laptop spelen, maar geen idee welke spellen deze aankan.

Het lijkt me ook leuk om bijvoorbeeld middels shareplay games samen te spelen.

Ik sta voor meerdere games en genres open. Ik vind bijvoorbeeld Dead by Daylight tof, al heb ik dit al tijden niet meer gespeeld. Maar ook bijvoorbeeld race games en andere soort spellen lijken mij leuk.

Liefst wel mensen die 20+ zijn, gezien ik zelf 25 ben. (:


5 reacties

Badge

Heyy ik ben 24 en speel ook regelmatig op de playstation. Je mag me wel adden als je wilt: Renee-103. Ik heb vroeger ook veel dbd gespeeld en vooral coop games verder. Ik speel nu nog soms overwatch en texas chainsaw massacre. Verder weet ik niet meer wat ik allemaal in mijn bibliotheek heb staan xd. 

Reputatie 2
Badge +3

Heyy ik ben 24 en speel ook regelmatig op de playstation. Je mag me wel adden als je wilt: Renee-103. Ik heb vroeger ook veel dbd gespeeld en vooral coop games verder. Ik speel nu nog soms overwatch en texas chainsaw massacre. Verder weet ik niet meer wat ik allemaal in mijn bibliotheek heb staan xd. 

Hey, nice! Ik heb overwatch en texas chainsaw maasacre nog nooit gespeeld. Ben ook totaal niet goed in shooters, maar wie weet! Ik ga je direct toevoegen. :) 

Reputatie 1
Badge +2

Hoihoi! Ik game ook regelmatig via de playstation maar ook veel cross play op de pc! Feel free to add Suuz1997! 

Reputatie 2
Badge +3

Hoihoi! Ik game ook regelmatig via de playstation maar ook veel cross play op de pc! Feel free to add Suuz1997! 

Hoi!! Wat leuk, ik zal je direct even een request sturen. (:

Reputatie 1
Badge +2

Hoihoi! Ik game ook regelmatig via de playstation maar ook veel cross play op de pc! Feel free to add Suuz1997! 

Hoi!! Wat leuk, ik zal je direct even een request sturen. (:

Nice, ik heb hem geaccepteerd! Hit me up als je weer eens een potje Dead by daylight wil doen! 

Reageer