Skip to main content

opzoek naar pc gamers

• August 9, 2025
  • 16 reacties
  • 213 × bekeken

GinKage
Forum|alt.badge.img+2

hoi 

ik zoek mensen die samen verschillende games willen spelen 
speel veel survival en co-op maar sta open voor andere games

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

16 reacties

EmilyVM
Forum|alt.badge.img+7
  • Guru
  • August 9, 2025

hoi, ik ben een PC gamer, ik speel op dit moment voornamelijk The last of us part 2 en dead by daylight (voor youtube en twitch) maar wil ook nieuwe dingen uitproberen

Fenris
Forum|alt.badge.img
  • Explorer
  • August 9, 2025

Hi!
De enige co-op survival die ik ben begonnen en nog graag verder wil met iemand is Vrising. (Ik vind het prima om vanaf het begin te beginnen) Verder speel ik voornamelijk actiespellen van bijvoorbeeld team ninja die ik nog een keer co-op wil proberen maar ook wel co-op puzzel of platformers. Welke game(s) zou jij willen spelen?

GinKage
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Supercharger
  • August 10, 2025

hoi, ik ben een PC gamer, ik speel op dit moment voornamelijk The last of us part 2 en dead by daylight (voor youtube en twitch) maar wil ook nieuwe dingen uitproberen

ben geïnteresseerd in dbd maar ben niet zo goed. wat is je youtube of twitch.

ik zelf speel veel tabletop simulator, palworld, split fiction, grounded 2 en Repo speel veel meer maar deze speel ik momenteel

GinKage
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Supercharger
  • August 10, 2025

Hi!
De enige co-op survival die ik ben begonnen en nog graag verder wil met iemand is Vrising. (Ik vind het prima om vanaf het begin te beginnen) Verder speel ik voornamelijk actiespellen van bijvoorbeeld team ninja die ik nog een keer co-op wil proberen maar ook wel co-op puzzel of platformers. Welke game(s) zou jij willen spelen?

heb youtubers vrising zien spelen nooit zelf gespeeld lijkt wel interessant nooit van team ninja gehoort 
zou veel games nog willen uitproberen

xKitsunex
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • August 10, 2025

hey ik ben een pc gamer voeg me maar toe op discord: _foxy24_

Michaelx046
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • August 17, 2025

Hey, welke spellen speel je? Ik ben ook op zoek naar game vrienden! Groetjes Michael

originalsanne
Forum|alt.badge.img+3

Is gegeven probleem als ik Xbox speel,maar welke games speel jij dan micheal ik die zelf veel call of duty en ook fifa 

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+12

Ik speel voornamelijk Baldur's Gate 3 op de PC. Nu wat minder in verband met werk.

GinKage
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Supercharger
  • August 17, 2025

Hey, welke spellen speel je? Ik ben ook op zoek naar game vrienden! Groetjes Michael

in ieder geval ik speel veel tabletop simulator, palworld, split fiction, grounded 2 en Repo speel veel meer maar deze speel ik momenteel maar ben geintereseerd om nieuwe games met mensen te spelen

GinKage
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Supercharger
  • August 17, 2025

Is gegeven probleem als ik Xbox speel,maar welke games speel jij dan micheal ik die zelf veel call of duty en ook fifa 

enige games die ik ken die op xbox ook kunnen zijn minecraft en grounded heb cod 3 maar heb nu geen ruimte om het te downloaden

GinKage
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Supercharger
  • August 17, 2025

Ik speel voornamelijk Baldur's Gate 3 op de PC. Nu wat minder in verband met werk.

vriend van mij speelt het ook  ziet er leuk uit maar wou het nooit alleen spelen 

Michaelx046
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • August 17, 2025

in ieder geval ik speel veel tabletop simulator, palworld, split fiction, grounded 2 en Repo speel veel meer maar deze speel ik momenteel maar ben geintereseerd om nieuwe games met mensen te spelen

Ik speel graag Phasmophobia, outlast trials en coop games. Grounded lijkt mij erg leuk alleen deel 1 nog nooit gespeeld eigenlijk. De andere games ken ik nog niet wat je opnoemt.

Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • September 11, 2025

Hi mij lijkt het leuk om aan te sluiten de meeste games doe ik op de series x bv palworld Fallout 76  fh5 maar heb game pass ben wel in voor nieuwe games :-) gr.joeri

GinKage
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Supercharger
  • September 14, 2025

ik speel ook palworld we kunnen dat eens proberen

Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • September 15, 2025

ik speel ook palworld we kunnen dat eens proberen

Leuk idee !!  Hadden jullie al n groepsapp ? 

GinKage
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Supercharger
  • September 15, 2025

nee  omdat iedereen andere games heeft