opzoek naar nieuwe contacten rondom Groningen

  • 8 August 2023
  • 11 reacties
  • 224 × bekeken

Reputatie 1
Badge

Hey,

 

Ik ben nieuw en zou me graag willen voorstellen. Ik ben Darah, 29 jaar, werk in Groningen stad en woon in Friesland met mijn vriend.

 

Ik ben op zoek naar nieuwe (online) vrienden met gedeelde hobby's.

Zelf houd ik van reizen, stedentrips, muziek luisteren o.a. Kpop, films/series kijken (ook kdramas), gamen, bordspellen doen, dol op eten, lezen, fotografie, memes en random nieuwe dingen doen. Omdat mijn eigen vrienden de laatste tijd erg druk zijn met hun eigen leven (geboorte baby) en zijn verhuisd naar andere steden voel ik me zo nu en dan eenzaam en zoek ik dus nieuwe contacten.

Ik game veelal op de PC,  maar speel ook soms op de Nintendo. Zelf doe ik veel World of Warcraft WOTLK, maar Among Us, Stardew Valley, Sons of the Forest, Valheim vind ik ook hele leuke spellen om te doen. Ik heb Steam en Discord en het lijkt me leuk om met anderen in contact te komen met gedeelde hobby's.

 

Je mag me ook een privé bericht sturen!

 

Cheers! ^^


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

11 reacties

Reputatie 6
Badge +11

Hey Darahh 

 

Van harte welkom bij de community Welke bordspellen vind je leuk om te doen? 

 

Heb je onze discord server al gezien? Hier hebben we een algemene chat en worden regelmatig Events georganiseerd. 

Ook hebben we 3x in de week hangout dit is een algemene voice chat waar je met mensen kan praten over van alles en nog wat. 

Reputatie 1
Badge

Hey @Nick,

 

Beetje late reactie, maar leuk dat je een berichtje stuurt!

Ik vind bijna alle bordspellen wel leuk. Laatst deed ik Boonanza, echt een grappig spel is dat!

 

Discord klinkt leuk!

Reputatie 2
Badge +2

Oeehh welke kpop groepen luister je zoal naar? 

Reputatie 1
Badge

@Bakedpotato hey!

 

Ik luister echt naar super veel kpop artiesten. Vind groepen leuk, maar ook singer-songwriters en Korean R&B en hophip. Heb een kpopplaylist op Spotify van meer dan 80 uur en 1300 nummers. Wel leuk om elkaars playlist te delen :)

Luister voornamelijk naar Blackpink, NewJeans, BTS, Twice. Ook wel naar wat oudere nummers uit 2011-2013, maar ook de nieuwere groepen ^^)

 

Kijk ook naar Korean drama's, echt al heel veel gekeken. Kijk het al sinds 2012 en kpop luister ik ook al sinds 2011. Laatst See You in My 19th Life gezien, was echt heel leuk! en 8 september komt er een nieuwe Netflix Kdrama uit: A Time Called you :)

Reputatie 3
Badge +5

Hey!

Ik zie dat je ook naar hiphop luistert! Maar welke artiesten luister je voornamelijk? Ik luister ook veel naar dit genre, maar er zijn weinig mensen die ik tegenkom die dat ook leuk vinden.

Zelf ben ik ook gek op memes, qua spellen zit ik veel op de PS5, maar kan ook PC games spelen. En heb ook de Nintendo Switch (Alhoewel die vooral voor Mario gekocht is😂)

Reputatie 2
Badge +2

@Bakedpotato hey!

 

Ik luister echt naar super veel kpop artiesten. Vind groepen leuk, maar ook singer-songwriters en Korean R&B en hophip. Heb een kpopplaylist op Spotify van meer dan 80 uur en 1300 nummers. Wel leuk om elkaars playlist te delen :)

Luister voornamelijk naar Blackpink, NewJeans, BTS, Twice. Ook wel naar wat oudere nummers uit 2011-2013, maar ook de nieuwere groepen ^^)

 

Kijk ook naar Korean drama's, echt al heel veel gekeken. Kijk het al sinds 2012 en kpop luister ik ook al sinds 2011. Laatst See You in My 19th Life gezien, was echt heel leuk! en 8 september komt er een nieuwe Netflix Kdrama uit: A Time Called you :)

Yoooo nice! Ik luister ook naar die artiesten heheh wat is jouw spotify? Ben nou wel benieuwd naar die lange playlist hagahah

Maar echt poeh zeg sinds 2011 en 2012 al 🫡 Zelf Ben ik pas in 2018/2019 met kpop en kdramas in aanraking gekomen :0

Jaaaa see you in my 19th life heb ik ook gekeken!! Netflix is wel aan het slayen op dit moment met alle nieuwe kdramas😩😩🤌🤌 

Reputatie 1
Badge

@Bakedpotato heey, ik lees je bericht nu pas. Mijn spotify is mnglpt94 en playlist naam is Kpop :P Wat is die van jou?

 

Jaa! Netflix is stukke beter geworden sinds ze Kdrama's hebben toegevoegd <3

Reputatie 1
Badge

@Mickeey93 heey! Ik luister voornamelijk Kendrick Lamar, Drake, The Weekend, Khalid maar vind eigenlijk heel veel Hiphop & R&B artiesten leuk! :) Heb ook een playlist, maar zitten ook wat nummers tussen die er volgens mij niet tussen horen :P

 

En waar luister jij vooral naar?

Wat betreft de Nintendo, is heel herkenbaar, speel ook eigenlijk alleen maar Mario erop xD

Reputatie 3
Badge +5

@Mickeey93 heey! Ik luister voornamelijk Kendrick Lamar, Drake, The Weekend, Khalid maar vind eigenlijk heel veel Hiphop & R&B artiesten leuk! :) Heb ook een playlist, maar zitten ook wat nummers tussen die er volgens mij niet tussen horen :P

 

En waar luister jij vooral naar?

Wat betreft de Nintendo, is heel herkenbaar, speel ook eigenlijk alleen maar Mario erop xD

Kendrick Lamar hoor ik steeds vaker! Ik moet zijn muziek maar meer gaan luisteren, want ik ken maar één nummer van hem, maar dat komt omdat Kodak er op stond😂 

Ik luister zelf veel naar Juice WRLD, Kodak, NWA (Eazy-E)

Reputatie 3
Badge +5

Hahaha, ja toch! Dat doet Nintendo wel slim, dat is een spel puur daar voor. Mario blijft wel nostalgisch! En Pokemon, maar die van tegenwoordig vind ik wat minder. Ik snap dat het de tijdgeest is, maar ik denk dat ik "oud" word😂

Reputatie 4
Badge +8

Hey Darah! Woon niet in de buurt van Groningen en ben pas 16 (xD) maar als leeftijd voor jou niet uitmaakt zou ik het leuk vinden om games te spelen samen of gewoon te praten. Ik hou o.a. ook van kpop en ik ben weer begonnen met Stardew Valley te spelen. Ik ben weer helemaal obsessed met dat spel nu hahaha. Zit je al in de Join Us Community Discord toevallig? Anders zou het wel leuk zijn om te joinen, er zijn best veel mensen met de zelfde interesses daar ook.