opzoek naar game maatje

  • 14 January 2024
  • 5 reacties
  • 174 × bekeken

Reputatie 1
Badge

Heyhey, ik ben chayenne 22 jaar en speel zelf op nitendo switch en playstation 4. 

 

Vind jij het ook leuk om een survival te starten in minecraft, Of animalcrossing? Stuur mij dan een berichtje :) owja ik speel ook call of duty, maar ik ben nog niet zo heel goed.

 

Je mag me ook gewoon toevoegen op minecraft gamertag: chayenne1705


5 reacties

Reputatie 4
Badge +5

Hey Chayenne! Ik heb een paar jaar geleden enorm veel animal crossing gespeeld, echt een top spel. Alleen is het jammer dat je samen niet veel meer kan doen dan vissen.

 

Samen minecraft spelen lijkt me erg leuk! Ik heb het al jaren niet meer gespeeld, maar zit recent te kijken om het weer een keer op te pikken. Ik speel alleen wel op pc, dus ik weet niet of dat mogelijk is

Reputatie 3
Badge +5

Hee Chayenne, wat is je gebruikersnaam op Playstation?

Dan kunnen we eens samen gamen als je wilt😄

Reputatie 4
Badge +5

Heyhey, ik ben chayenne 22 jaar en speel zelf op nitendo switch en playstation 4. 

 

Vind jij het ook leuk om een survival te starten in minecraft, Of animalcrossing? Stuur mij dan een berichtje :) owja ik speel ook call of duty, maar ik ben nog niet zo heel goed.

 

Je mag me ook gewoon toevoegen op minecraft gamertag: chayenne1705

heyhoi chayenne

 

ik speel zelf op de computer. Ik heb ook minecraft en het lijkt mij leuk om dat met iemand samen te doen :) maar weet niet of dat kan. Heb je discord?

Reputatie 3
Badge +5

Heyhey, ik ben chayenne 22 jaar en speel zelf op nitendo switch en playstation 4. 

 

Vind jij het ook leuk om een survival te starten in minecraft, Of animalcrossing? Stuur mij dan een berichtje :) owja ik speel ook call of duty, maar ik ben nog niet zo heel goed.

 

Je mag me ook gewoon toevoegen op minecraft gamertag: chayenne1705

heyhoi chayenne

 

ik speel zelf op de computer. Ik heb ook minecraft en het lijkt mij leuk om dat met iemand samen te doen :) maar weet niet of dat kan. Heb je discord?

Ik heb ook minecraft op de computer en lijkt me gezellig om een server samen op te richten met zn allen. ik heb er trouwens 1, stuur mij gerust een bericht🙂

Reputatie 4
Badge +6

Welke call of duty speel je?

Reageer