Skip to main content

Opzoek naar een nieuwe hobby

• April 6, 2025
  • 4 reacties
  • 81 × bekeken

Forum|alt.badge.img+4

Hoi,

Ik ben opzoek naar een nieuwe hobby/activiteit. Muziekles is hellaas te duur geworden, waarom ik heb moeten stoppen. 

Hadden ook leuke suggesties die ik kan gaan uitproberen?

Groetjes 

Melissa

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • April 7, 2025

Muziekles via YouTube is gratis of gratis te vinden ergens anders, heeft een pauzeknop en is beschikbaar als jijzelf vind dat de pet goed staat en wilt oefenen. Met al wat uren muziekles van een docent is dat al een enorme voorsprong. Een docent geeft namelijk feedback op maat,

dat gedeelte mis ik nog wel eens met muziekles via YouTube, maar hoewel ik nog geen minuut muziekles gehad heb gehad fysiek van een docent vind ik dat al best een leuk akkoordje kan staan op verschillende toetsinstrumenten, gelukkig mogen anderen bepalen in de muziek of ze jou goed of niet goed vinden klinken maar is sowieso en leuke hobby. 

wat voor instrument(en) bespeel je?

KoenBV2000
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • April 7, 2025

Als je van muziek maken houdt, en een degerlijke laptop/PC hebt, kan je evt. Reaper aanschaffen. Goede software voor het maken van sound effects/muziek, etc, met een oneindig aantal videos voor op Youtube, en met $60 nog redelijk goedkoop.

Video editing is ook leuk als een nieuwe hobby, en kan gratis met Davinci Resolve.

3D modelleren/animatie kan anders ook gratis met Blender. Ook een enorm leuke hobby als ke het mij vraagt. Importeer je animaties/models in Unreal Engine (ook gratis) en je kan beginnen met je eigen games te maken

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • April 7, 2025

Als je van muziek maken houdt, en een degerlijke laptop/PC hebt, kan je evt. Reaper aanschaffen. Goede software voor het maken van sound effects/muziek, etc, met een oneindig aantal videos voor op Youtube, en met $60 nog redelijk goedkoop.

Video editing is ook leuk als een nieuwe hobby, en kan gratis met Davinci Resolve.

3D modelleren/animatie kan anders ook gratis met Blender. Ook een enorm leuke hobby als ke het mij vraagt. Importeer je animaties/models in Unreal Engine (ook gratis) en je kan beginnen met je eigen games te maken

oh muziek productie is ook erg aan te bevelen👍🏻 goeie suggestie

JordyP
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+3
  • Niet meer actief
  • April 7, 2025

ga  je lekker vingerhaken 🤣