Skip to main content

Online Gamers

• April 28, 2023
  • 4 reacties
  • 136 × bekeken

Xkumiza
Forum|alt.badge.img

Hallo allemaal. Ik vroeg me af of iemand met mij zou kunnen gamen, zodat we een leuke tijd ervan kunnen maken en dat jij en ik samen kunnen verbeteren in de games in onder andere FIFA 23, F1, Minecraft en Roblox. Het zou mooi zijn dat we iets van elkaar kunnen leren om het niveau wat op te krikken. Als je interesse hebt, stuur hieronder dan je username/naam.

1e. In het dagelijks leven gamen we allemaal wel eens, maar de realiteit is hoe meer ervaring iemand heeft des te beter die is toch?

2e. Hoe goed ken jij de basis? Als ik de basis beter ken dan iemand anders, dan betekent dat toch dat ik meer kans heb om te winnen?

3e. Hoe goed is jouw uithoudingsvermogen? Als je regelmatig gamed/sport, zit jij waarschijnlijk lekkerder in je vel dan iemand die dat niet doet.

Als jij bv. op niveau 1 zit en ik op niveau 3, kan ik jou helpen om naar niveau 3 te gaan of andersom.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Nick
Forum|alt.badge.img+12
  • Genius
  • April 28, 2023

Hey van harte welkom  😎

Op welk platform speel je? Ik game zelf vaak op de pc of ps5 

Mooi geschreven  er zit zeker wat in wat je zegt 

Forum|alt.badge.img
  • Explorer
  • April 29, 2023

Hoi ik wil wel minecraft spelen op pc

Xkumiza
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • May 1, 2023

Hey van harte welkom  😎

Op welk platform speel je? Ik game zelf vaak op de pc of ps5 

Mooi geschreven  er zit zeker wat in wat je zegt 

Hoi Nick,

Dank je dat je hebt gereageerd op mijn berichtje. Op welke tijden kun je met mij gamen en wat is je user-name op de Playstation zodat ik je kan toevoegen.

Xkumiza
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • May 1, 2023

Hoi Epke, laat even weten op welk platform ik je kan bereiken zodat we met elkaar kunnen communiceren.