Skip to main content

Nintendo Switch 2

• May 28, 2025
  • 17 reacties
  • 128 × bekeken

SpionHond
Forum|alt.badge.img+3

Hey Hallo.

Ik dacht ik maak een topic aan.
Als sommige mensen weten komt volgende week de switch 2 uit
Mensen die intressen in de console hebben?

Ik ga hem sowizo halen. Wil kijken of andere mensen ook naar uit kijken!!!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

17 reacties

Bevrorende
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • May 29, 2025

@SpionHond ik heb momenteel al de Oled versie van de Nintendo Switch, dus ga hem niet kopen maar haal wel Pokèmon Legends ZA die komt namelijk ook uit op de Nintendo Switch.

SpionHond
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Supercharger
  • May 30, 2025

@SpionHond ik heb momenteel al de Oled versie van de Nintendo Switch, dus ga hem niet kopen maar haal wel Pokèmon Legends ZA die komt namelijk ook uit op de Nintendo Switch.

Wat leuk daar kijk ik ook op uit

• May 30, 2025

Heb zelf een gewone switch en vind beetje duur de switch 2 en al je games die je doen kan kun je ook op de gewone switch doen dus je hoeft niet speciaal voor een switch 2 of oled te gaan oke ik geef toe oled zal miss betere scherm kleur hebben en de switch 2 zal ook wel zoiets hebben ofzo maar vind het een beetje duur en als je al een switch hebt vind ik het eigenlijk zonde maar dat is mijn mening

SpionHond
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Supercharger
  • May 30, 2025

Heb zelf een gewone switch en vind beetje duur de switch 2 en al je games die je doen kan kun je ook op de gewone switch doen dus je hoeft niet speciaal voor een switch 2 of oled te gaan oke ik geef toe oled zal miss betere scherm kleur hebben en de switch 2 zal ook wel zoiets hebben ofzo maar vind het een beetje duur en als je al een switch hebt vind ik het eigenlijk zonde maar dat is mijn mening

Ik zie het zelf als de overstap toen met ds naar 3ds. Het gaat ook om wat er komt. Als de oled komt er voor zelfde tijd als de switch 1 kan het 4 jaar duren. En ik speel voral dockt verwacht ik. Natuurlijk is alleen games nu veel switch 1 maar later is alles voor de switch 2. Nintendo laat nu Al zien met de GameCube ports dat switch 2 het nieuwe is :) ik verhuig me zelf wel erg op. Games zo als Mario kart world. Donkey Kong big bananza. 

KoenBV2000
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • May 30, 2025

Switch 2 heeft toch degerlijk wel betere hardware. Vele spellen van de Switch 1 zullen ook wel voor de Switch 2 uitkomen, zoals je nu al zegt, maar vele games zullen toch wel echt exclusief zijn voor de Switch 2. 

• May 30, 2025

Ik zie het zelf als de overstap toen met ds naar 3ds. Het gaat ook om wat er komt. Als de oled komt er voor zelfde tijd als de switch 1 kan het 4 jaar duren. En ik speel voral dockt verwacht ik. Natuurlijk is alleen games nu veel switch 1 maar later is alles voor de switch 2. Nintendo laat nu Al zien met de GameCube ports dat switch 2 het nieuwe is :) ik verhuig me zelf wel erg op. Games zo als Mario kart world. Donkey Kong big bananza. 

Dat kan 

• May 30, 2025

Switch 2 heeft toch degerlijk wel betere hardware. Vele spellen van de Switch 1 zullen ook wel voor de Switch 2 uitkomen, zoals je nu al zegt, maar vele games zullen toch wel echt exclusief zijn voor de Switch 2. 

Ja maar ik heb het niet zo op ai op switch dus ja ik zal zelf nooit een switch 2 gaan kopen eigenlijk 

Harm
Forum|alt.badge.img+6
  • Hero
  • May 30, 2025

Ik heb sinds kort de steam deck oled gehaald en ben er ontzettend blij mee, erg mooi beeld kwaliteit voor zón apparaat 

Je kunt het ook aansluiten aan de tv met een hdmi kabel bijvoorbeeld

• June 2, 2025

Ik heb sinds kort de steam deck oled gehaald en ben er ontzettend blij mee, erg mooi beeld kwaliteit voor zón apparaat 

Je kunt het ook aansluiten aan de tv met een hdmi kabel bijvoorbeeld

Kan je ook met nintendo switch 1 

RobinTheRobbit
Forum|alt.badge.img+2

Ik heb er een besteld, die kan misschien een week later komen (ik hoop het niet), want ik ben ENORM hyped!

SpionHond
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Supercharger
  • June 4, 2025

Ik heb er een besteld, die kan misschien een week later komen (ik hoop het niet), want ik ben ENORM hyped!

Ik ben ook erg hyped ik heb het als goed is morgen!!!

KoenBV2000
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • June 4, 2025

Ik werk bij de Intertoys en we kregen ‘m vandaag binnen. Zag er best gaaf uit allemaal maar die prijzen 0.0 Niet normaal meer.

SpionHond
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Supercharger
  • June 4, 2025

Ik werk bij de Intertoys en we kregen ‘m vandaag binnen. Zag er best gaaf uit allemaal maar die prijzen 0.0 Niet normaal meer.

Is zeker niet normaal duur. je moet voor release gewoon beetje nintendo fan zijn naar mijn idee ;)

KoenBV2000
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • June 4, 2025

Is zeker niet normaal duur. je moet voor release gewoon beetje nintendo fan zijn naar mijn idee ;)

Zekers

Er zullen heus nog wel NS2 emulators komen op PC zoals voor de NS1, maar dat zal nog wel een flinke tijd duren, en dan kan je alsnog niet online spelen. 
Tot die tijd wordt de NS2 de enige manier om die gave nintendo spellen te kunnen spelen. Ik ben als PC “gamer” vaak toch wel een beetje jaloers op de spellen die ze op de Switch uitbrengen haha

• June 7, 2025

Zekers

Er zullen heus nog wel NS2 emulators komen op PC zoals voor de NS1, maar dat zal nog wel een flinke tijd duren, en dan kan je alsnog niet online spelen. 
Tot die tijd wordt de NS2 de enige manier om die gave nintendo spellen te kunnen spelen. Ik ben als PC “gamer” vaak toch wel een beetje jaloers op de spellen die ze op de Switch uitbrengen haha

Ik hou het bij nintendo switch 1 en vind de spellen niet echt leuk die in gamewinkels liggen of bij intertoys heb zelf wat spellen zoals minecraft en paar andere spellen en farming simulators en voor de rest niks want de amdere spellen op switch 1 of 2 spreken me niet aan

RobinTheRobbit
Forum|alt.badge.img+2

Duuuus, heb je hem kunnen krijgen?

SpionHond
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Supercharger
  • June 18, 2025

Duuuus, heb je hem kunnen krijgen?

Jazeker