Skip to main content
SpionHond
Supercharger
May 28, 2025

Nintendo Switch 2

• May 28, 2025
  • 17 reacties
  • 135 × bekeken

Hey Hallo.

Ik dacht ik maak een topic aan.
Als sommige mensen weten komt volgende week de switch 2 uit
Mensen die intressen in de console hebben?

Ik ga hem sowizo halen. Wil kijken of andere mensen ook naar uit kijken!!!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

17 reacties

SpionHond
SpionHondAuteur
Supercharger
June 4, 2025

Ik heb er een besteld, die kan misschien een week later komen (ik hoop het niet), want ik ben ENORM hyped!

Ik ben ook erg hyped ik heb het als goed is morgen!!!

Dankje voor het lezen
KoenBV2000
Supercharger
June 4, 2025

Ik werk bij de Intertoys en we kregen ‘m vandaag binnen. Zag er best gaaf uit allemaal maar die prijzen 0.0 Niet normaal meer.

SpionHond
SpionHondAuteur
Supercharger
June 4, 2025

Ik werk bij de Intertoys en we kregen ‘m vandaag binnen. Zag er best gaaf uit allemaal maar die prijzen 0.0 Niet normaal meer.

Is zeker niet normaal duur. je moet voor release gewoon beetje nintendo fan zijn naar mijn idee ;)

Dankje voor het lezen
KoenBV2000
Supercharger
June 4, 2025

Is zeker niet normaal duur. je moet voor release gewoon beetje nintendo fan zijn naar mijn idee ;)

Zekers

Er zullen heus nog wel NS2 emulators komen op PC zoals voor de NS1, maar dat zal nog wel een flinke tijd duren, en dan kan je alsnog niet online spelen. 
Tot die tijd wordt de NS2 de enige manier om die gave nintendo spellen te kunnen spelen. Ik ben als PC “gamer” vaak toch wel een beetje jaloers op de spellen die ze op de Switch uitbrengen haha

June 7, 2025

Zekers

Er zullen heus nog wel NS2 emulators komen op PC zoals voor de NS1, maar dat zal nog wel een flinke tijd duren, en dan kan je alsnog niet online spelen. 
Tot die tijd wordt de NS2 de enige manier om die gave nintendo spellen te kunnen spelen. Ik ben als PC “gamer” vaak toch wel een beetje jaloers op de spellen die ze op de Switch uitbrengen haha

Ik hou het bij nintendo switch 1 en vind de spellen niet echt leuk die in gamewinkels liggen of bij intertoys heb zelf wat spellen zoals minecraft en paar andere spellen en farming simulators en voor de rest niks want de amdere spellen op switch 1 of 2 spreken me niet aan

RobinTheRobbit
Supercharger
June 18, 2025

Ik heb er een besteld, die kan misschien een week later komen (ik hoop het niet), want ik ben ENORM hyped!

Duuuus, heb je hem kunnen krijgen?

SpionHond
SpionHondAuteur
Supercharger
June 18, 2025

Duuuus, heb je hem kunnen krijgen?

Jazeker 

Dankje voor het lezen