Skip to main content

minecraft buddies gezocht

• August 24, 2025
  • 6 reacties
  • 122 × bekeken

mr_potato_head
Forum|alt.badge.img+4

Heeey iedereen! 👋😄

Ik ben onlangs begonnen met mijn eigen Minecraft server en het lijkt me natuurlijk superleuk om daar samen met anderen op te spelen! omdat ik niet zo heel veel mensen heb die minecraft hebben of spelen 🌍✨
dus lijkt het super leuk om met een paar mensen van hier te kunnen minecrafte! 🎮

mog je intresse hebben stuur dan een berichtje en wie weet spelen we binnekort wel minecraft 

discord is mrpotatohead_xd

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Eden
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 24, 2025

Wat leuk zeg!! Als het goed is krijg ik mincraft voor mn verjaardag volgende week!! Dan kunnen we zeker samen spelen!

Forum|alt.badge.img+1
  • Socializer
  • August 25, 2025

Hoi, 
Wat voor server is het? Gewoon een survival server?

damis2004
Forum|alt.badge.img+5
  • Legend
  • September 16, 2025

Hey hallo! zou ook wel graag willen aansluiten! Ik speel zelf veel modded! :D 
Stuur me berichtje als je  tijd hebt :3

FurryGamerzz.paprika
Forum|alt.badge.img+5

Kan ik met bedrock ook aansluiten? Als je een java server hebt moet je ff een plugin pakken.

Groetjes paprika!

Forum|alt.badge.img+1
  • Socializer
  • September 18, 2025

Hallo,

Voor iedereen die hierop heeft gereageerd. De owner regeageert niet op dit forum zover ik weet. De server bestaat nog wel. Ik weet niet zeker of er bedrock crossplay is, heb ik naar gevraag maar nog geen reactie op. Als je een discord berichtje naar hem stuurt ben je vrij snel in de verbande discord server (of je kan een berichtje naar mij sturen: Giel2002)/ Het is een survival server met een aantal plugins. Je kunt land claimen zodat niemand je kan griefen. Mcmmo zit erin, daarmee kun je minecraft skills levellen. En er zitten commando’s in om naar andere spelers te teleporteren (/tpa).

mr_potato_head
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Supercharger
  • October 1, 2025

sorry ik keek hier best weinig op maar ja tis een plugin en bedrock kan hier ook meedoen