Skip to main content

Mijn Pokèmon Legends Z-A Review:

• October 24, 2025
  • 0 reacties
  • 11 × bekeken

Bevrorende
Forum|alt.badge.img+3

Hi allemaal,

Bij deze leek het mij leuk een review te schrijven voor de nieuwe Pokèmon game, dus bij deze mijn review.

Na 12 is er eindelijk een vervolg op Pokèmon X en Pokèmon Y, gezien het dus een sequel is speelt het zich af na de gebeurtenissen van de originele game en is er vanwege de Nintendo Switch (2) console dan ook wel wat meer bij dan de games Pokèmon X en Pokèmon Y.

De gameplay is vergelijkbaar aan Pokèmon Legends Arceus en dus RPG, echter is het spel over het algemeen iets beter gezien je doormiddel van upgrades je kans op een black-out kan verminderen in de game.

Verder is het fijn om alle Mega Pokèmon eindelijk weer terug te hebben en er wat nieuwe gezichten bij te hebben.

Het spel inclusief post game (compleet) is ongeveer 66:30 uur dat is echter zonder de side missies.

Het verhaal is wel erg meeslepend en ook zeer goed (beter dan de originele X en Y verhaallijnen) het spel is echter op den dur best een grind om de pokedex compleet te maken.

Om eerlijk te zijn moet ik zeggen dat het wel een 8 was, de twee minpunten zijn vooral sommige keuzes in het spel die waren doorgevoerd.