Skip to main content

Leuk spel

Floris
Forum|alt.badge.img+13

Hé allemaal.

Hebben jullie nog leuke tips voor bordspellen die ik echt geprobeerd moet hebben.

Ik heb al kolonisten van Catan, en heb ook wat 999 games.

Misschien dat jullie nog goede ideeën hebben, en misschien kunnen we een keer meeten om het te spelen.

Groetjes Floris vanuit Veghel

11 reacties

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 852 reacties
  • 24 juli 2022

Zelf ben ik niet echt van de bordspellen, meer van de kaart/dobbel spelletjes. 

Ik vindt zelf Qwixx heel erg leuk! 

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 56 reacties
  • 6 januari 2023

Ik ben dol op Ticket to Ride en Azul. Verder is 7wonder duel leuk voor 2 spelers evenals patchwork. The mind is een leuk kaartspelletje voor even tussendoor. Carsasonne en dominion zijn ook erg leuk, evenals cubebirds en ik kan zo nog wel even doorgaan haha

• 0 reacties
  • 7 januari 2023

Cluedo is geweldig wanneer je van spanning houdt. Je moet namelijk informatie over een moord achterhalen. Super leuk! 

Charley
Forum|alt.badge.img+7
  • Guru
  • 84 reacties
  • 7 januari 2023

Lekker cliché, maar levensweg en monopoly blijft altijd leuk 😝

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 35 reacties
  • 7 januari 2023

Het is niet echt een bordspel, maar een potje weerwolven gaat bij mij altijd wel in. Het leukste is als je een grote groep hebt om mee te spelen.

Pjotr
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+1
  • Niet meer actief
  • 25 reacties
  • 7 januari 2023

Ik ben zelf een grote fan van Codenames! Ook Ligretto vind ik erg leuk. 

• 0 reacties
  • 9 januari 2023

Zelf vind ik het ook erg leuk om Touché te spelen en de volgende zijn geen bordspellen, maar wel erg leuk om te spelen. Zoals Machiavelli of Saboteur (de normale versie met uitbreiding of de donkere grot).

Waldo
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 22 reacties
  • 11 januari 2023

Persoonlijk ben ik fan van Pandemic. In tegenstelling tot de meeste bordspellen speel je met zijn allen samen tegen het spel ipv tegen elkaar. Op het begin wel moeilijk om in te komen.

Ferrari 488
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 14 reacties
  • 27 januari 2023

ik ben zelf groot van yahtzee naast yahtzee vind ik het ook leuk om Monopoloy te spelen. ik heb laatst een monopoly spel gekocht waarvan er maar 2000 exemplaren van zijn verkocht. Het Monopoly spel Heet: A Belgian Rail Odessy.  Het spel gaat over de geschiedenis van de trein in België. Tijdens het spel kun je treinen verzamelen ( van de eerste stoomlocomotief tot aller nieuwste Thalys ).

Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • 1 reactie
  • 27 januari 2023

Hoi hoi, Catan is een leuk spel. Ik ben een zeer uitgebreide bordspelliefhebber. Ik speel regelmatig ticket to ride, Op zoek naar El dorado (de uitbreidingen zijn ook super leuk) Azul en codenames. Dat zijn allemaal leuke spellen. Maar we ontdekken nog steeds nieuwe spellen. Ik speel namelijk veel met mijn zusjes.

Nik
Forum|alt.badge.img+11
  • Guru
  • 128 reacties
  • 27 januari 2023

Hey @eefje21,

Kan ik je een pb’tje sturen? Heb nog wel wat aanraders voor spellen en misschien heb jij aanraders voor mij🤷

Zie je berichtje wel tegemoet😉

Nik

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen