Skip to main content
Liona
Master
July 25, 2025

Ik ga op vakantie en neem mee?

• July 25, 2025
  • 26 reacties
  • 165 × bekeken

Hey iedereen,

Even een nieuw spelletje tussendoor :)

Jullie kennen vast het spelletje ik ga op vakantie en neem mee? 

Mocht je het niet kennen het is als volgt: Iemand voor je heeft al iets op genoemd wat hij/zij meeneemt op vakantie en jij moet al die dingen typen en je eigen typen wat je graag mee neemt op vakantie :)

Ik zal beginnen.

Ik ga op vakantie en neem mee: Kleding

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

26 reacties

Legend
    August 25, 2025

Ik ga op vakantie en neem mee: Kleding, tandenborstel, haarborstel, koffer , telefoon, oplaadsnoer , mondkapje , Me myself and I lol, deo, perfect ted energy drinks, philips stofzuiger, vape , fiets , ID/Passport, bed, boyfriend, vriendin die ik niet hebt, een berggeit, shampoo,  niks, opblaaskrokodil

FurryGamerzz.paprika
    Master
    August 25, 2025

Ik ga op vakantie en neem mee: Kleding, tandenborstel, haarborstel, koffer , telefoon, oplaadsnoer , mondkapje , Me myself and I lol, deo, perfect ted energy drinks, philips stofzuiger, vape , fiets , ID/Passport, bed, boyfriend, vriendin die ik niet hebt, een berggeit, shampoo, niks, opblaaskrokodil, metro 

Message is signed by a femboy furry
    August 25, 2025

Ik ga op vakantie en neem mee: Kleding, tandenborstel, haarborstel, koffer , telefoon, oplaadsnoer , mondkapje , Me myself and I lol, deo, perfect ted energy drinks, philips stofzuiger, vape , fiets , ID/Passport, bed, boyfriend, vriendin die ik niet hebt, een berggeit, shampoo, niks, opblaaskrokodil, metro, werkgever,

FurryGamerzz.paprika
    Master
    August 25, 2025

Ik ga op vakantie en neem mee: Kleding, tandenborstel, haarborstel, koffer , telefoon, oplaadsnoer , mondkapje , Me myself and I lol, deo, perfect ted energy drinks, philips stofzuiger, vape , fiets , ID/Passport, bed, boyfriend, vriendin die ik niet hebt, een berggeit, shampoo, niks, opblaaskrokodil, metro, werkgever, youtube premium 

Message is signed by a femboy furry
    Legend
    August 25, 2025

Ik ga op vakantie en neem mee: Kleding, tandenborstel, haarborstel, koffer , telefoon, oplaadsnoer , mondkapje , Me myself and I lol, deo, perfect ted energy drinks, philips stofzuiger, vape , fiets , ID/Passport, bed, boyfriend, vriendin die ik niet hebt, een berggeit, shampoo, niks, opblaaskrokodil, metro, werkgever, youtube premium, cactus

August 30, 2025

Ik ga op vakantie en neem mee: Kleding, tandenborstel, haarborstel, koffer , telefoon, oplaadsnoer , mondkapje , Me myself and I lol, deo, perfect ted energy drinks, philips stofzuiger, vape , fiets , ID/Passport, bed, boyfriend, vriendin die ik niet hebt, een berggeit, shampoo, niks, opblaaskrokodil, metro, werkgever, youtube premium, cactus, antidepressiva