Skip to main content

heeft er iemand zin om dark souls the game same?

• March 10, 2025
  • 2 reacties
  • 46 × bekeken

mano010
Forum|alt.badge.img+2

Hallo iedereen mijn naam is romano. En ik wilde vragen zijn er mensen die het misschien het leuk vinden om de soulsborne games samen te spelen op ps5? (Soulsborne games houden in demon's souls, dark souls 1, 2, en 3. Bloodborne,  elden ring.)

Als je intresse hebt of het leuk zou vinden om misschien mee te willen doen geef maar een berichtje

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • March 10, 2025

Hey Ramano, dit is misschien nutteloos voor jou, maar ik ben zelf een groot fan van Soulsborne games. Jammer genoeg speel ik op PC en Soulsborne games blijven single player met multiplayer opties, zo geen cross-play.

mano010
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • March 10, 2025

Hey Ramano, dit is misschien nutteloos voor jou, maar ik ben zelf een groot fan van Soulsborne games. Jammer genoeg speel ik op PC en Soulsborne games blijven single player met multiplayer opties, zo geen cross-play.

Oh dat wist ik dat het geen cross-play heeft daarom vroeg ik ook of mensen op ps5 er iemand interesse in had En is niet erg. hat graag samen willen gamen als het het wel had