Hey. Ik ben op zoek naar iemand om leuk coop spelletjes mee te doen. Voorkeur is op pc. Ik ben bereid om alle soorten spellen te proberen maar ik ben niet goed in gamen. Lang niet meer gedaan. Mijn discord is Michaelx046.
Ik speel nog steeds veel factorio. Kan me soms uren vergapen en alleen maar kijken naar wat we gebouwd hebben.
Wat voor games vind je leuk. Zijn dat actie of strategy of meer bouw games?
Ik speel nog steeds veel factorio. Kan me soms uren vergapen en alleen maar kijken naar wat we gebouwd hebben.
Wat voor games vind je leuk. Zijn dat actie of strategy of meer bouw games?
Factorio ken ik niet zal het eens nakijken. Ik speel soms nog Elden Ring en ben begonnen met Dead Space 1. Bouw games heb ik niet zoveel gedaan, wat minecraft vroeger. Strategie ben ik niet zo goed in en actie af en toe ligt aan de game. Heb lang red dead redemption 2 gespeeld om deze 100% te halen.
RDD2 staat nog op mijn lijstje maar komt regelmatig in de aanbieding dus wie weet kunnen we dat een keer doen. Dat lijkt me ook leuker om samen te doen dan alleen.
Ik heb ook veel lord of the rings online gedaan, gewoon vanwege de fantastische omgeving en het verhaal. Dat kun je zo spelen en dan kan ik je wel helpen opstarten.
Red Dead heb ik nooit online gespeeld volgens mij. Alleen de single player. Lord of the Rings kan dat online? Wauw dat ga ik opzoeken. Ben fan van de films en oude games. Ik speel zo nu en dan nog steeds Battle for Middle Earth!
Reageer
Welkom op de Join Us community
Log in om actief deel te nemen aan de community!
Heb je nog geen account?
➔ Maak een account aan
Heb je wel al een account? Hieronder kun je direct inloggen:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.