Skip to main content

Gaming vrienden

• 6 januari 2025
  • 8 reacties
  • 348 × bekeken

Lucine
Forum|alt.badge.img+5

Hoi hoi,

Ik zoek mensen om mee te gamen, ik speel graag horror, shooters en co-op games. Als het je leuk lijkt om samen te gamen mag je mij een DM sturen. 

Maar qua andere hobby's lijkt het me ook leuk om meerdere mensen voor te ontmoeten, ik lees en bak graag. Maar ik vind het ook super gaaf om naar attractieparken te gaan alleen heb ik daar geen vrienden voor. Dus als je dat leuk vind kunnen we dat ook altijd is bespreken :D

Groetjes, Lucine

8 reacties

Eva011
Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 84 reacties
  • 7 januari 2025

Hoi hoi, wat is je favoriete game? :)

Lucine
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Legend
  • 55 reacties
  • 7 januari 2025

Mijn favoriete game op het moment is red dead redemption 2 :D

Eva011
Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 84 reacties
  • 7 januari 2025
Lucine schreef:

Mijn favoriete game op het moment is red dead redemption 2 :D

Ik heb er ooit van gehoord maar k ken het niet zo goed, is dat die met dat western enzo?

Forum|alt.badge.img
Eva011 schreef:

Minecraft, hayday, coc en boom beach. Wag is jou favo?

Eva011
Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 84 reacties
  • 7 januari 2025
Stefan Bergsma schreef:
Eva011 schreef:

Ik merk dat ik de laatste tijd nog weinig game, maar Minecraft, hay day en halo heb ik veel gedaan :)

Lucine
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Legend
  • 55 reacties
  • 8 januari 2025
Eva011 schreef:
Stefan Bergsma schreef:
Eva011 schreef:

Ik merk dat ik de laatste tijd nog weinig game, maar Minecraft, hay day en halo heb ik veel gedaan :)

Oooh hayday! Ik ben er laatst weer mee begonnen en ben echt super verslaafd weer 😳 Maar red dead redemption is idd een beetje de western game 

Koen007
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 51 reacties
  • 18 januari 2025

hey ​@Lucine, wat een geweldig spel Red Dead Redemption 2! Sinds gisteren uitgespeeld. Zelf zoek ik ook nog mensen om een keer Labyrinthe of Demonologist mee te spelen. Maar andere horror, co-op of shooters vind ik ook erg leuk om te doen. Heb je zin om in contact te komen via discord?

Forum|alt.badge.img+3
  • Socializer
  • 5 reacties
  • 18 februari 2025

Hoi Lucine, gamen is ook één van mijn hobbies. Ik speel veel soorten games, waaronder Call of Duty, red dead redemption en assassins creed. Ook strategische spellen als Civilization doe ik graag. Stuur me gerust een privébericht. Groetjes Lars

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen