Skip to main content

Gaming maatje gezocht

• June 9, 2026
  • 5 reacties
  • 153 × bekeken

mr_potato_head
Forum|alt.badge.img+4

Hey! 👋 Ik ben op zoek naar een leuk pc-game maatje om samen mee te gamen. Ik speel graag verschillende games en vind het vooral belangrijk dat het gezellig is. Leeftijd en ervaring maken niet zoveel uit, zolang je vriendelijk bent en zin hebt om samen plezier te maken. Stuur gerust een berichtje als je interesse hebt! 🎮

5 reacties

Speedracer123
Forum|alt.badge.img

Hoi mr_potato_head!

Ik wou toevallig net mijn eerste post maken hierover aangezien ik ook een game maatje zoek. Ik ben dol geweest op zo goed als alle soorten games. hedendaags hou ik het wat simpeler wegens gebrek aan tijd en energie. party games of rpg's vooral. Ook leek hytale mij interessant om eens uit te proberen.

PC en playstation gamer

DM mij jouw discord als je weleens wat wilt spelen samen;)!

tropische verrassing
Forum|alt.badge.img+2

Hey mr potato head! hele grappige naam trouwens😂. Sinds Ik een jaar thuis zit heb ik een nieuwe interesse ontwikkeld. aka gamen via mijn vriend. we wonen samen en vinden het heel leuk om te gamen. Mijn vriend zoekt sowiezo iemand om mee te gamen maar dat vraag ik even na ! leuke post ik laat je nog weten of hij het ook wat lijkt. desnoods kunnen we keer met zn 3en gamen of jij en hij maakt niet uit! 

EmilyVM
Forum|alt.badge.img+7
  • Master
  • June 14, 2026

heyhoi, ik speel wel eens PC games en vind het wel leuk om eens met anderen te spelen. Speel je de games op Steam?

Forum|alt.badge.img
  • Explorer
  • June 15, 2026

Hallo, ik houd ook veel van verschillende games. Zoek dit ook al een lange tijd, maar moeilijk te vinden in internationale kanalen :P Lijkt mij leuk om een keer met jullie te gamen! 

mr_potato_head
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Supercharger
  • June 18, 2026

heeey super gezellig ik zie je discord dus ik zal je daarop even voegen mijn discord is mrpotatohead_xd gr logan