Skip to main content

Hey iedereen 

ik heb een eigen e-sport team maar zoek wat goede spelers voor rocket league want volgend jaar willen we als team meedoen bij gameFloor met hun rocket league competitie league zo mocht je interesse hebben voor een van de EGE spelers te zijn en je vben goed in rocket league let me know (anders games COD,FN,FIFA) en je heb een goede ranking in de games dan mag kun je er ook bij want hun gaan meer games hosten later en heb goede spelers nodig hiervoor 

Hoi ik ben wel geïnteresseerd om met het esport team.  Ik ben in rocket league champ 1 is dat genoeg om mee te kunnen doen ? 

groet Sven 

Hey iedereen 

ik heb een eigen e-sport team maar zoek wat goede spelers voor rocket league want volgend jaar willen we als team meedoen bij gameFloor met hun rocket league competitie league zo mocht je interesse hebben voor een van de EGE spelers te zijn en je vben goed in rocket league let me know (anders games COD,FN,FIFA) en je heb een goede ranking in de games dan mag kun je er ook bij want hun gaan meer games hosten later en heb goede spelers nodig hiervoor 

Hey hoi, 

Wat leuk dat je graag Rocket League speelt! Misschien had je het al gezien, maar morgenavond organiseer ik samen met een andere moderator een Rocket League tournooi vanaf 20:00. Sluit vooral lekker aan als je zin hebt! 

Hoog niveau spelers kan ik je niet beloven, maar het wordt uiteraard sowieso een leuke avond.

Misschien tot dan! 😁

Groetjes, Daan